اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

سید رسول موسوی

مدیریت جهادی یک ضرورت قطعی است و بدون این مدیریت اقتصاد مقاومتی هرگز تحقق نخواهد یافت. این مدیریت است که می تواند امنیت معیشتی آحاد مردم راتامین کند-این مدیریت است که می تواند جلوی احتکار را بگیرد این مدیریت است که در سراسر شبانه روز و با مراجعات وسیع و گسترده و منظم ، مستقیم و غیرمستقیم به مراکز مختلف خرید و فروش و عرضه خدمات درمانی و اجاره منزل-از اجحاف و ظلم و ستم بر مردم جلوگیری می کند.

این مدیریت است که به صورت سازمان یافته و بدست افراد مطلع و آگاه اعمال مدیریت می کنند و با نظارت بر بازار و نبض اقتصاد کنترل دقیق خواهد داشت و در این نظارت از سیاسی کاری نیز باید بدور باشد و با امانت و درستی بدون ملاحظه کاری - نظارت بر بازار را پیگیری و دنبال کند و البته براساس اطلاعات درست-فنی و رعایت امانت کامل و دقت و قاطعیت اقدام می کند.

این مدیریت است که به سالم سازی روابط معادلاتی کمک می کند و به تامین امنیت معیشتی می انجامد و از طبقات بی پناه اجتماعی حمایت می کند-

این مدیریت است که از ستم های معیشتی و فشارهای اقتصادی دست متکاثران و بازاریان ذی نفوذ و گسترش قدرت دیکتاتوری مال و مال اندوزان جلوگیری می کند و موجودیت آنان را از بیخ و بن بر می کند.

با حاکم شدن مدیریت جهادی بر اقتصاد و نبض آن به تربیت درست و عمل صالح وتامین امنیت معیشتی درجامعه دست خواهیم یافت به همین دلیل نباید به نقش مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی و تامین امنیت معیشتی ونقش آن درجامعه تردید داشت و یادر این باره سهل انگاری کرد. به همین دلیل دین اسلام بر نقش مهم و تعیین کننده و مهم آن توجه دارد مقام معظم رهبری در پیام خود بر تامین و برقراری آن تاکید می ورزیده است .

مدیریت جهادی مورد نظرمقام معظم رهبری یعنی اقدام فوری برای رفع مشکلات موجود در عرصه های مختلف تولید و اقتصادمعیشتی و تامین امنیت معیشت مردم در شرایط دشوار تحریم وتبدیل اقتصاد کشوربه الگویی منطقه ای که در این ارتباط مسئولان نظام مخصوصا مسئولان دولت و مدیران اجرایی وظیفه دارند که تلاش مداوم و جدی با هدف مقدس خدمت به مردم شریف ایران را سرلوحه کار خویش بنمایند تا با همت مردم و مسئولان کشور در مسیر پرافتخار استقلال و عزت ملی کامل قرار گیرد و ابزار تحقق کامل شعار سال  93 فراهم گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار