اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
به گزارش خرداد،  نشست خبری معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور در اهواز با حاشیه هایی همراه بود.
سخنان نماینده روزنامه کیهان در اهواز نیز حاشیه دیگری را در این جلسه رقم زد. این فرد که تاکنون چندین بار برای نمایندگی مردم اهواز کاندیدا شده و رای نیاورده است، در ابتدا انتقاداتی را درباره تصمیمات دولت در حوزه آب مطرح کرد و سپس به مطالب منتشرشده در یکی از پُست‌های ابتکار در فیس‌بوک و همچنین خبر اهانت مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پرداخت. این سخنان نماینده کیهان با واکنش رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست مواجه شد و ابتکار اعلام کرد اصلاً چنین مطلبی ننوشته است. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین گفت ماجرای اهانت، تکذیب‌شده و خبرسازی یکی از خبرگزاری‌ها بوده است.

حضور معصومه ابتکار در جمع خبرنگاران محلی که در اعتراض به وضعیت هوای خوزستان، بعضاً با ماسک حضور پیدا کرده بودند، فرصتی بود تا او چندین بار و به صورت مکرر به پاسخ درباره دلیل عدم حضور خود در روزهای اوج گردوخاک این شهر بپردازد. ابتکار گفته صرف حضور مسوولان، مشکلی را حل نمی‌کند و او باوجود اینکه علاقه داشت در همان زمان حضور پیدا کند، بهتر دید با دست پُر و همراه با مصوبه دولت برای رفع مشکل خوزستان به این استان بیاید. ابتکار در عین حال اعلام کرد طی کمتر از دو سال، چهار بار به خوزستان سفر کرده است که این نشان می‌دهد مساله خوزستان برای او و هیات دولت جایگاه ویژه‌ای دارد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار