اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
ی هنگام دریافت لوح تقدیر و اختصاص یک دستگاه لودر بکهو به شهرداری مورد تشویق حضار خصوصاً خوزستانی های مقیم پایتخت قرار گرفت. وی سال گذشته یکی از 10 شهردار برتر استان به همراه مهندس حسینی شهردار دهدز و دکتر سیاپوش شهردار قلعه تل و امسال هم افتخاری بس بزرگ برای شهری بزرگتر آفرید. انتخاب شهردار با هدف ایجاد تحول در ساختار نظام عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری و... .
دهدز سرزمین بلوط های استوار، آبشار زیبای شیوند، مردمان زیبا و دوست داشتنی که چهره زجر کشیده و سخت کوششان با برف و سرما و ریز گردهای امروزه پیوندی ابدی دارد. این بخش 90 ساله پیرترین بخش کشور بودهکه چند سال پیش به یمن حمایت مسئولین استان و پیگیری مردمان آن دیار به شهر تبدیل شد. 
وزارت کشور در نهم خرداد سال 1380 در حالی دهدز را به عنوان شهر جدید معرفی نمود که ویرانه های زیادی از جمله آثار بجامانده از کاوان سراهای قدیمی که نشان از سابقه مدنیت در این منطقه است هر روز به مسافران اصفهان، چهار محال بختیاری و خوزستان لبخند می زند. دهدز امروز متفاوت از هر حیث با دهدز دیروز است، خیابانهای تمیز، بلوارهای سرسبز، پارک شهری، مبلمان شهری، احداث ساختمان جدید شهرداری، آسفالت کوچه ها و معابر، احداث بزرگترین پارک تفریحی استان خوزستان با نام زاگرس و اصلاح ورودی های شهر، کاشت نهال در بلوارها، آب پاشی روزانه خیابانها و معابر، احداث پارک ورودی از ایذه جهت استراحت مسافران همراه با وسایل ورزشی و سرگرمی کودکان، ساماندهی مغازه های ورودی جهت عرضه سوغات محلی، کاشت درختان مثمر و غیر مثمر در بلوارها، کمک به آسفالت مسیر دهکده تفریحی زراس( ویلاهای زراس)، تأمین آب شرب مورد نیاز مردم دهدز، ساخت تابلوهای تندیس تمثال شهدا و نصب آنان در بلوارهای شهر، دعوت از سرمایه گزاران با حفظ امنیت به شهر دهدز، مراسم تجلیل از نخبگان و نفرات برتر کنکور، اصلاح نقاط حادثه خیز دهدز، رفع گره های کور ترافیکی، اجرای فضای سبز برابر سرانه استاندارد هر فرد، ساماندهی خروجی و ورودی به شهر، هم سطح سازی و احداث کفپوش گزاری پیاده روها، برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از طریق کمیسون فرهنگی، فعال کردن کمیسون های شورا، توسعه اماکن ورزشی، تهیه و آماده کردن بروشور جهت معرفی دهدز و اماکن تفریحی- ورزشی، جاذبه های گردشگری و مناطق سیاحتی و زیارتی در دستور کار همراه با نقشه شهر دهدز و در نظر گرفتن محل اسکان میهمانان نورزوی، ساماندهی دست فروشان و انتقال صنوف مزاحم و متمرکز کردن آنان در یکجا از برنامه های آینده شهرداری دهدز می باشد، عریض کردن  و یکسان کردن پیاده روها، ساماندهی دست فروشان و آنان به نقاط کم تردد، رایزنی با کسبه، هسته مرکز شهر جهت ساماندهی وضعیت پیاده روها، لکه گیری خیابان اصلی شهر خصوصاً ورودی ها، نقاشی کردن دیوارها، تمیز کردن پارک ها جهت میهمانان نوروزی و استقبال از سال نو، زیر سازی و آسفالت معابر اصلی، خرید سطل های زباله و تقسیم آنان در سطح شهر خصوصاً در پارک ها، خرید وسایل و تجهیزات اداری شامل میز، صندلی، میز مدیریت و میز کنفرانس، حمایت از ورزش کاران، خرید ماشین آلات راهسازی و خدمات شهری، اصلاح میادین شهر، نصب المان و تندیس شیر سنگی و آلاچیق در بزرگترین پارک تفریحی زاگرس، تشکیل جلسه و پیگیری مستمر و دعوت از سردار باقر زاده جهت اختصاص بلندترین نقطه شهر دهدز ویژه شهدای گمنام که این امر با همکاری مسئولین لشکری و کشوری محقق شد و در دی ماه شهر دهدز پذیرا و میزبان دو شهید گمنام که مورد استقبال پرشور مردم منطقه قرار گرفت و این خود یکی از کارهای ماندگار شهرداری در دوره تصدی اینجانب می باشد.

 دیگری جهت برگزاری دومین یادواره شهدای منطقه دهدز که در اردیبهشت ماه با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد، احداث جایگاه CNG که یکی از مشکلات شهر دهدز بوده اما با احداث این جایگاه بسیاری از مشکلات شهروندان و مسافران حل گردید چرا که دهدز به عنوان پل ارتباطی بین چهار استان کشور می باشد، تعریض جاده ورودی از سمت چهارمحال بختیاری و از سمت خوزستان، برگزاری مسابقات ورزشی در ایام الله دهه فجر با همکاری اداره ورزش و جوانان(تربیت بدنی) و اهدای جوایز به نفرات برتر، نصب  تابلو و تندیس عکس شهدا در ورودی و خروجی سطح شهر دهدز.

و صدها عملکرد موفق دیگر این ها همه نشان از درایت و عملکرد شهرداری جوان و موفق بنام مهندس اسدی زاده می باشد. از جمله دلیل و معیاری برای انتخاب مهندس اسدی زاده بوده. باور کنید در هنگام نوشتن و تهیه این گزارش از خوشحالی دچار در پوست خود نمی گنجیدم چرا که افتخاری برای من و همه همکاران رسانه ای ام می باشد. چرا که ارزش افزوده برخی از شهرداران مثل سربندر و آبادان بالغ بر 14 میلیارد تومان می باشد. در حالی که بودجه عمرانی شهرداری دهدز کمتر از 100 میلیون و ارزش افزوده اش به 50 میلیون تومان هم نمی رسد.

وی هنگام دریافت لوح تقدیر و اختصاص یک دستگاه لودر بکهو به شهرداری مورد تشویق حضار خصوصاً خوزستانی های مقیم پایتخت قرار گرفت. وی سال گذشته یکی از 10 شهردار برتر استان به همراه مهندس حسینی شهردار دهدز و دکتر سیاپوش شهردار قلعه تل و امسال هم افتخاری بس بزرگ برای شهری بزرگتر آفرید. انتخاب شهردار با هدف ایجاد تحول در ساختار نظام عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری و... . 

دو افتخار بزرگ در طی دو سال متوالی نصیب خوزستان، ایذه و شهر دهدز توسط جوان ترین شهردار خوزستان که باعث غرور ملی جوانان شده است. وی در پایتخت و در قلب وزارت کشور لوح تقدیر از دست معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور دریافت نمود و همچنین یک دستگاه لودر از نوع بکهو به پاس خدمات و زحمات مهندس اسدی زاده به شهرداری دهدز تعلق گرفت.

وقتی مجری این آیین تکریم نام دهدز که دور افتاده ترین و شمالی ترین شهر خوزستان که در کنجی از نقشه جغرافیای ایران جا خوش کرده بود با صدای بلند فریاد زد این مهندس اسدی زاده جوان بود که به نمایندگی از خوزستان در جایگاه حاضر شد. و ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش دل هر خوزستانی مقیم تهران را شاد نمود و گفت بسیار خرسندم که امروز در حضور مهندس جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مهندس فضلی وزیر کشور توانستم این موفقیت را برای خوزستان و زادگاهم و برای شهرداری بدست آورم.وی گفت سال گذشته جزء 10 شهردار برتر استان بودم و امروز هم خوشحالم که در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه دهدز تلاش خواهم نمود. او در هنگام کسب این موفقیت از لنز دوربین های خبرنگاران و عکاسان نشریات و خبرگزاری ها دور نماند و لحظه های نابی از این مراسم شکار نمودند. عکس مهندس اسدی زاده در تالار اجتماعات وزارت کشور با حضور مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری گویای همه واقعیت هاست. این افتخار بزرگ را به مردم شریف و نجیب دهدز، خوزستان، ایذه، اعضای محترم شورای شهر دهدز، همکاران پرتلاش وی در شهرداری که اگر نبود تلاش و همدلی این دوستان خصوصاً رئیس و سخنگوی شورای شهر این موفقیت به دست نمی آمد.
عملکرد مهندس اسدی زاده و همکاران وی و اعضای شورای شهر بر هیچ کس پوشیده نیست. قطعاً این انتخاب به حق و شایسته مدیون تلاش های مردم و این عزیزان بوده. 
عملکرد مهندس اسدی زاده در طی این چند سال مثال زدنی بود و همیشه نشریات و خبرگزاری ها در انعکاس آن از هیچ کوششی دریغ ننمودند این موفقیت را به مردم دهدز و خوزستان تبریک می گوییم.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
comment
1
1
comment با کمى تحقيق در بين شهروندان دهدزى به ضعف عملکرد شهردار پى خواهيد برد
comment
سپسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
comment
0
1
comment به نظر من شهر دهدز به خاطر موقعیت جغرافیایی جالب آن میتواند رون رو به رشد خاصی در بین شهر های استان داشته باشد و در صورتیکه افق کوتاه و بلند مدت علمی و واقعگرایانه برای آن اندیشده و اجرا شود قابلیت تبدیل شدن به یک منطقه گردشگری منحصر به فرد را دارد.
پیشنهاد میشود شوشان برای مشخص شدن واقعیتهای این خبر، در مورد تغییرات و پیشرفتهای ذکر شده گزارش تصویری را از این شهر تهیه نماید
comment
احمدی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment عالی بود افتخاری دیگر برای دهدزی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار