اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۲
فرماندار اهواز خبر داد :
ارزانی با اشاره به اینکه عرضه و استفاده قلیان در مراکز عمومی خصوصاً پارکها ممنوع است عنوان نمود : شهرداری و مراکز بهداشت از عرضه و استفاده قلیان در پارکها جلوگیری می کنند.
اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در اهواز  آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اهواز مهندس ارزانی فرماندار با ذکر خبر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اهواز افزود : این طرح همزمان با سراسر کشور از اول اسفند ماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه می یابد.
 
ارزانی بیرگانی با اشاره به در پیش بودن سال نو و خریدهای نوروزی و خدمات رسانی به مسافران و کاروانهای راهیان نور گفت : به منظور حفظ سلامت مردم و مسافران کارشناسان بهداشتی مراکز غرب و شرق اهواز بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن عمومی و سیاحتی ، محلهای اسکان مسافران  ، مراکز بین راهی ، پمپ بنزینها و نمازخانه ها نظارت می کنند.
 
فرماندار اهواز ادامه داد : مجموعاً  7 اکیپ نظارتی شامل 11  اکیپ در غرب و 7 اکیپ در شرق ا هواز کار نظارت را بر عهده خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد : این اکیپها متشکل از کارشناس های بهداشت محیط و کارشناسان ناظر است که مجموعاً 29 کارشناس در غرب و 27 کارشناس در شرق اهواز در روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعال هستند .
 
فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به اینکه عرضه و استفاده قلیان در مراکز عمومی خصوصاً پارکها ممنوع است عنوان نمود : شهرداری و مراکز بهداشت از عرضه و استفاده قلیان در پارکها جلوگیری می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار