اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
دیروز سه شنبه پنج اسفند با حضور هنرمندان داخلی و خارجی از کتاب اولین جشنواره عکسهای علمی رونمایی شد. حضور چهره های مطرحی چون رضا کیانیان , فاطمه معتمد آریا رویا نونهالی و حمید فرخ نژاد شور و اشتیاق زیادی را به مراسم افزوده بود و درگوشه وکنار موزه مردم در حال صحبت و عکس گرفتن با هنرمندان بودند.
ندا عزیزیه-خبرنگار شوشان : دیروز سه شنبه پنج اسفند با حضور هنرمندان داخلی و خارجی از کتاب اولین جشنواره عکسهای علمی رونمایی شد. حضور چهره های مطرحی چون رضا کیانیان , فاطمه معتمد آریا رویا نونهالی و حمید فرخ نژاد شور و اشتیاق زیادی را به مراسم افزوده بود و درگوشه وکنار موزه مردم در حال صحبت و عکس گرفتن با هنرمندان بودند.
اولین جشنواره بین المللی عکس های علمی به عنوان بخش جانبی جشنواره فیلم های علمی در هفت بخش در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

بخش اول بخش مسابقه عکس های دانشجویی است ، شامل چهل عکس در گالری شماره 5 موزه هنرهای معاصر اهواز به نمایش در آمده است.

بخش دیگر جشنواره بخش عکسهای نجومی است که شامل آثار خانم بنفشه گلابگیران ، امین جمشیدیان و امیر حسین ابولفتح می باشد که در گالری شماره دو موزه هنرهای معاصر اهواز به نمایش در آمده است.

بخش سوم جشنواره بخش ویژه علمی است که شامل چهار پایان نامه دانشجویی عکس در مقطع لیسانس و فوق لیسانس از آقای سروش کیانی ، خانم نازنین کیانی ، خانم میترا زارع و خانم بنفشه گلابگیران است ، این بخش در گالری شماره 3 موزه به نمایش در امده است.

بخش ویژه بین الملل با آثاری از بنیس ماته (Bence Mate ) که شامل پنج از عکس از حیات وحش و طبیعت است در گالری شماره 3 موزه به نمایش درآمده است.

بخش نگاه ویژه به تاریخ معاصر ایران و مقوله دفاع مقدس است با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس تهیه شده  و  به 200 روز اول جنگ می پردازد و در گالری شماره چهار موزه به نمایش گذاشته شده است.

ه بخش ویژه هنری با آثاری از عباس کیارستمی با عنوان پنجره ها ، رضا کیانیان ، ابراهیم حقیقی (عکسهای دوران دانشجویی از سالهای 48 تا 53 ) ، ناصر تقوایی می باشد در گالری شماره یک موزه به نمایش درآمده است.

همچنین بخش هفتم جشنواره شامل ده عکس از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران است که به صورت کتاب ارائه شده است.
این جشنواره تا 13 اسفند ادامه دارد.










نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار