اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
جُنگ كودك و نوجوان كه چند روزي است در اهواز در حال اجراست با استقبال پرشور و گسترده اقشار مختلف روبرو بوده است.
جُنگ كودك و نوجوان كه از سوي «گروه فرهنگي هنري زهور» و با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان و انجمن هنرهاي نمايشي وابسته اداره ارشاد اسلامي اهواز در حال اجراست با استقبال پرشور و كم نظير اقشار مختلف مردم بويژه كودكان و نوجوانان روبرو بوده است.
جُنگ مفرح و شاد كودك و نوجوان كه اجراي آن از يكم اسفند آغاز شده تا 10 اسفند ادامه دارد. محل برگزاري جُنگ كودك و نوجوان در سينما بهمن اهواز و ساعت اجراي برنامه ها نيز از ساعت 20 تا 22 شب مي باشد.
اجراي نمايش هاي شاد كودكانه، گريم كودك، مسابقه و اهداي جوايز، عروسك گرداني نمكدون، شعبده بازي و چند برنامه شاد و متنوع ديگر از برنامه هايي است كه در اين جُنگ به نمايش گذاشته مي شود.
تهيه كنندگي جُنگ كودك و نوجوان را شهاب شيعه و كارگردان آن را قاسم مالكي بر عهده دارند. حسن محبیفر و مهرداد انجيلي نيز از بازيگران بزرگسال مي باشند كه در اين جُنگ به روي صحنه ميروند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
جعفري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment واقعا جنگ شاد و جذابي بود.
من با دو فرزندم رفتم خيلي مفرح بود
comment
كاشاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment از مسئولين ارشاد مي خواهيم از چنين جنگ هاي كودك كه باعث شادي خانواده ها و كودكان و نوجوانان مي شوند باز هم پخش كنند. من رفتم و خيلي خوش گذشت
comment
صديقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment اگر ممكن است جُنگ كودك و نوجوان در اهواز تمديد شود. ما يكبار رفتيم و علاقه داريم يكبار ديگر برويم. چون شادي بخش بود براي كودكان و جالب
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار