اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
تولید 1200000 گوشی تلفن همراه و تبلت ایرانی
این شرکت از ابتدای سال 93 تا کنون بیش از 1200000 گوشی تلفن همراه و تبلت ایرانی تولید کرده که می توان پیش بینی کرد در سال آینده سهم بیشتری از بازار را بتواند از آن خود کند.

سال 93 هم در آستانه پایان است ؛ مثل همه سال های بعد که خواهند آمد و نخواهند ماند. شاید این سال را بتوان ترکیب سلیقه، تجربه و خواسته ها و انتظارات نامید که تبعات ارزشمندی به همراه داشته است چرا که یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای امسال دستیاببی به خودکفایی نسبی در زمینه طراحی و تولید گوشی تلفن همراه در ایران است.

آن چه در این جا می خوانید مرور یک کارمند ساده در مورد تحولات اقتصادی یک شرکت ایرانی بر آنچه طی یک سال گذشت، می باشد.

امیدوارم این نوشته پیش از آنکه زیر تیغ جراحی منطق منفعت اندیش سلاخی شود دعوتی باشد برای اندیشیدن. مهم نیست که حاصل این اندیشیدن موافق این نوشته ها باشد یا مخالف آن.

یک سال دیگر از عمر مقدر بر کائنات گذشت. سالی دیگر از دهه عدالت و پیشرفت سپری شد. دهه ای که طلیعه آن «اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گذاری شده است.

بحث بر سر این نیست که در سال گذشته تحولات صورت پذیرفته کشور به چه شکل بوده است مهم دستاوردهایی است که بزرگ مردان ایران زمین برای مملکتمان به ارمغان آورده اند.

شرکت ارتباط همراه گویا اروند با نام تجاری (GLX)، طراح و تولید کننده گوشی های کلاسیک، هوشمند و تبلت به عنوان اولین شرکت تولیدکننده تلفن همراه ایرانی با مدیریت مهندس حمید سعیدی از سال 1386 کار خود را به صورت رسمی در شهر خرمشهر و در منطقه آزاد اروند با تولید گوشی های ساده و کلاسیک آغاز کرد و با استقبال چشمگیری روبرو شد.

سعیدی از کارآفرینان حوزه فناوری های نوین است که اولین خط تولید تلفن همراه کشور به همت وی در خرمشهر راه اندازی شد و برای بیش از 1500 جوان خوزستانی تامین شغل کرد. وی در سال 1392 به عنوان صنعتگر و کارآفرین نمونه کشوری در زمینه الکترونیک انتخاب شده و خدماتش در تولید تلفن همراه و اشتغال زایی ذر ایران بارها مورد تقدیر مسوولان قرار گرفته است.

 *و اما آنچه که در سال 93 برای این شرکت رقم زده شد، گام های بلندی است که در راستای تحقق اهداف شرکت (GLX) برداشته شده که از جمله این گام ها فراهم شدن فضای صادرات محصولات این شرکت به کشورهای همسایه از جمله عراق و جمهوری آذربایجان می باشد.

*بومی سازی تولید نرم افزار موبایل(App) از دیگر افتخاراتی است که می توان از دستاوردهای مهندسان شرکت ارتباط همراه گویا اروند برشمرد.

بومی سازی تولید و طراحی قاب موبایل و لوازم جانبی مانند کیف و همچنین برد تلفن همراه از دیگر اقدامات شرکت مذکور می باشد.

 * در اوسط سال 93 یا بهتر بگوییم نیمه اول مهرماه حضور پررنگ (GLX)، در نمایشگاه ایران تلکام 2014، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی را شاهد بودیم که توانستیم افتخارات دیگری از این شرکت را در دفترچه خاطرات تولیدات ملی به ثبت برسانیم.

رونمایی از چند تلفن همراه و تبلت که از قابلیت های منحصر بفرد و ویژه ای برخوردار می باشد اکثر رسانه های دیداری و مکتوب را به سمت غرفه این شرکت کشاند. در لیست محصولات جدید شرکت (GLX) نام یک تبلت با امکانات نوینی به چشم می خورد که پیش بینی شده این تبلت بتواند به جایگاه ویژه ای در بین متقاضیان فناوری های نوین ارتباطی دست یابد. تبلت (ماد) با برخورداری از آخرین ورژن بهسازی شده اندروید در کنار مشخصه Digital TV Tuner چشم بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود خیره کرد جایگاه تیتر یک بسیاری از اخبار فناوری های دیجیتال در سطح کشور را کسب نمود.

  پس از آن در ماه های آخر سال (GLX) باردیگر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافت و گام های موثری در زمینه گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش برداشت.

  هرچند تولیدات این شرکت هرزگاهی مورد هجوم برخی از رسانه ها ی زرد قرار می گرفت اما مدیران شرکت جانب کار را حفظ کرده و قالب تهی نکردند و بستر مناسب برای بازدید و گردهمایی بزرگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در اواخر دیماه در محل تولید و فروش گوشی های تلفن همراه و تبلت با برند (GLX) فراهم آوردند که نقطه عطف و پایانی برای سوء ظن ها و پرسش های ناتمام نسبت به این شرکت ایرانی به شمار می رود.

  در پایان سال نیز بازدید وزیر محترم ارتباطات و فنلوری اطلاعات دکتر محمود واعظی از روند تولیدات نیز مهر تاییدی بر تمام زحمات کادر فنی و مدیریتی و اداری شرکت ارتباط همراه گویا اروند بود.

این شرکت از ابتدای سال 93 تا کنون بیش از 1200000 گوشی تلفن همراه و تبلت ایرانی تولید کرده که می توان پیش بینی کرد در سال آینده سهم بیشتری از بازار را بتواند از آن خود کند.

برجسته ترین تولیدا شرکت (GLX) در سال 93 اسپایدر1، اسپارک و اسپرینگ در بین گوشی های هوشمند همراه می باشد.

این شرکت قصد دارد تا پایان سال مدل های جدید گوشی های خود را با عنوان (آسا و کریستال) روانه بازار کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار