شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲

شوشان: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: محدوده فعالیت تاکسی های شهری تعیین شده و فعالیت این تاکسی ها خارج از محدوده تعیین شده ممنوع است.

موسی ممبینی اظهار کرد: همه تاکسی های شهری برای فعالیت در خطوط تاکسیرانی مبدا و مقصد مشخص دارند و رانندگان این تاکسی ها حق ندارند در خطوط دیگر و یا به صورت دربستی در سطح شهر فعالیت کنند.

وی افزود: تاکسی های شهری باید در خطوط تعیین شده تردد داشته باشند و مسافران را با دریافت کرایه تعیین شده به مقصد برسانند؛ شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان و یا اقدام به سوار کردن مسافر به صورت دربست می توانند مورد را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند.

ممبینی تصریح کرد: رانندگان متخلف در این زمینه ابتدا جریمه نقدی می شوند و مورد تخلف آنها در پرونده درج می شود. در صورت تکرار تخلف از سوی راننده، جریمه نقدی دوبرابر می شود و اگر راننده باز هم به انجام تخلف در خدمات رسانی ادامه دهد، کارت سوخت خودرو او باطل می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز تاکید کرد: خودروهای زرد رنگ برای ارائه خدمات عمومی به کار گرفته می شوند و شهروندان در صورتی که قصد دارند به صورت شخصی و دربست از تاکسی استفاده کنند می توانند از تاکسی سرویس های موجود در سطح شهر و یا تاکسی بیسیم استفاده کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار