شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
غلامرضا درویشی: شهرداری هندیجان بدهی های میلیاردی دارد و بیش از 5 میلیارد تومان بدهکار است. در تلاش هستیم از مسئولین کشوری و استانداری خوزستان اعتباراتی را کسب و به آبادانی و توسعه شهر بپردازیم.
محمدمهدی صادقی خبرنگارهندیجان: 
شهردار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:متأسفانه هندیحان در سالهای گذشته از نظر توسعه و آبادانی مغفول مانده و به آن رسیدگی نشده است اما در حال حاضر با رویکردهای دولت تدبیر و امید بخصوص استاندار خوزستان توجه به این شهر بیشتر شده است.

غلامرضا درویشی در ادامه گفتگو اعلام کرد: متأسفانه شهرداری هندیجان بدهی های میلیاردی دارد و بیش از 5 میلیارد تومان بدهکار است ما در تلاش هستیم با مسئولین کشوری  و استانداری خوزستان صحبت کنیم  اعتباراتی را کسب و  به آبادانی و توسعه شهر بپردازیم.

درویشی در این مورد تصریح کرد: با توجه به محرومیت بسیار زیاد هندیجان این اندک اعتبارات کفاف بدهی های هندیجان  را ندارد ما امیدواریم که إن شاء الله با حمایت های دولت تدبیر و امید و در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی به شهرداری  هندیجان اختصاص داده شود.

وی عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر 11 پروژه شهرداری هندیجان شنبه 9 اسفند ماه  با حضور مسئولین افتتاح می شوند.

شهردار هندیجان اظهار کرد:این پروژه ها عبارتند از: نصب بیش از 200 شعله برق و 100 پایه برق در میادین و پارکها ،  نصب مجموعه بازی پلی آتیلن در پارک بوستان ولایت، بهسازی و نصب سردخانه در کشتارگاه شهرداری، اجرای کانال دفع آبهای سطحی هندیجان جنوبی با 220 متر طول، افتتاح اولین شهربازی هندیجان در پارک 18 فروردین، افتتاح بازار ماهی و میگو و کلنگ زنی ساختمان توسعه آن ،کلنگ زنی ساختمان شهرداری ، کلنگ زنی ساختمان ترمینال برون شهری ، کلنگ زنی خیابان فرهنگیان ضلع شرقی ، کلنگ زنی یک میدان چمن مصنوعی در پارک 18 فروردین و در نهایت کلنگ زنی بزرگترین بازار تجاری شهرداری هندیجان  می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولین کشوری و استانی تقاضا مندیم اعتبارات بیشتری به شهرداری هندیجان اختصاص بدهند تا بتوان از محرومیت این شهرستان  بکاهیم و خدمتی برای مردم انجام دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار