اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
خدادادی تصریح کرد: خودمراقبتی باعث کاهش هزینه های کشور و توسعه زیرساخت ها می شود که اگر این کارها صورت گیرد در آینده شاهد کاهش بیماری های غیرواگیر و هزینه های درمانی خواهیم بود که می تواند کمک شایانی به وضعیت بودجه ای کشور کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مشارکت و همراهی مردم در برنامه ها و طرح های اجتماعی هزینه های جامعه را کاهش می دهد و موجب توانمند سازی آنها می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با اشاره به استقبال مردم از کاروان سفرنامه سلامت و امید که به دزفول سفر کرده است اظهار کرد: با توجه به روحیاتی که از مردم خوزستان در زمینه همکاری و مساعدت و مشارکت اجتماعی سراغ داشتیم  منتظر چنین استقبالی بودیم.

وی  افزود: در کنار هدف اصلی برنامه که افزایش توانمندی و و آموزش پرسنل و آشنایی شان با اهداف و رسالت های جمعیت هلال احمر است قصد داشتیم مجموعه های اجتماعی مثل دانش آموزان و توده مردم با مشکلات و چالش های حوزه سلامت آشنا شوند و درک کنند خودمراقبتی چه تاثیری بر زندگی شان خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: خودمراقبتی باعث کاهش هزینه های کشور و توسعه زیرساخت ها می شود که اگر این کارها صورت گیرد در آینده شاهد کاهش بیماری های غیرواگیر و هزینه های درمانی خواهیم بود که می تواند کمک شایانی به وضعیت بودجه ای کشور کند.

وی ادامه داد: کاروان سفرنامه سلامت و امید در تمام شهرهایی که حضور پیدا کرده است مورد استقبال بسیار بالای مردم قرار گرفته است و روحیه نشاط و سرزندگی را به آنها تزریق کرده است که این همان هدفی است که به دنبال آن بودیم.

اهدای 560 میلیارد ریال کمک غیرنقدی توسط خیران دزفولی  در سفرنامه سلامت و امید

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خیرین دزفولی بیش از 560 میلیارد ریال به سفرنامه سلامت و امید به صورت غیرنقدی اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر کاوه جاسب با اعلام این خبر اظهار کرد: از رقم 5 میلیارد و  ششصد میلیون تومان، 500 میلیون تومان آن از طرف شهرداری به منظور ساخت پایگاه دوم امداد و نجات ساحلی در دزفول اهدا شده است.

وی افزود: همچنین فرماندار دزفول نیز یک زمین 5 هکتاری به ارزش 800 میلیون تومان را برای کارهای خیریه اهدا کرد. یک پزشک خیر به نام دکتر عبدالمحمد کردنژاد نیز در اقدامی بی سابقه درمانگاه کاملاً مجهز با تمام امکانات و تجهیزات پزشکی را به ارزش 430 میلیارد ریال به سفرنامه سلامت و امید اهدا کرد که جای تحسین و تشکر دارد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در حاشیه سفرنامه سلامت و امید در دزفول، پزشکان عمومی 120 نفر و پزشکان متخصص 80 نفر را ویزیت کردند و 340 نفر هم تست قند خون دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار