اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک شماره 3 اهواز:
این فعال صنعتی تصریح کرد: عدم پرداخت به موقع صنایع بزرگ و کارفرما باعث وارد آمدن زیانهای بسیاری از جـمله جرائم سنگین از سوی بانکها ، تامین اجتماعی ، دارائی و در برخی از موارد که متاسفانه تعدادش نیز کم نمی باشد رکورد ورشکستگی صنایع خوزستان را به دنبال دارد.
عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک شماره 3 اهواز گفت: صنعتگران خوزستان در یک سال گذشته  خدمات و تولیدات خود حرکت رو به جلو داشته اند و تحریم ها را با اراده و پشتکار، خلاقیت و ابتکار با تکیه بر وحدت و سختکوشی  به فرصت ها تبدیل  کرده اند.

امیر زمانی زاده با اشاره به مطلوب بودن موقعیت استان از لحاظ وجود صنایع بزرگ مثل نفت ، حفاری ، پتروشیمی ها ، پالایشگاه ، فولادسازی ها و صنایع دیگر افزود: ظرفیت های فنی و مهندسی قطعه سازی تجهیزات نفت، حفاری، پتروشیمی و فولاد با پشتیبانی استاندار خوزستان و مسئولین استانی می تواند در تراز بسیار بالا و مناسبی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از موارد بسیار مهم در جذب سرمایه گذاری ها و ایجاد انگیزه بیشتر برای شرکتها و واحدهای مستقر در هر شهرک ایجاد امنیت و حراست می باشد که شرکت خدماتی با بهره گیری از پشتیبانی های مدیر عامل محترم شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در جهت ایجاد اماکن و پستهای نگهبانی استفاده از نیروهای مجرب به مرحله بسیار مطلوبی رسیده است. 

این فعال صنعتی تصریح کرد: عدم پرداخت به موقع صنایع بزرگ و کارفرما باعث وارد آمدن زیانهای بسیاری از جـمله جرائم سنگین از سوی بانکها ، تامین اجتماعی ، دارائی و در برخی از موارد که متاسفانه تعدادش نیز کم نمی باشد رکورد ورشکستگی صنایع  خوزستان را به دنبال دارد. 

عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک شماره 3 اهواز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه فرماندار اهواز و تیم ایشان بخصوص جناب آقای قربانی و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان گفت : جا دارد  به دلیل پیگیری های مستمر و حل معضلات و مشکلات صنایع کوچک استان و متعاقبا"شهرک 3 اهواز در یک سال گذشته شخصا " داشته اند و باعث بالا رفتن روحیه مقاومتی در راه سازندگی کشور و استان خوزستان شده اند  تشکر می نمایم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
comment
0
0
comment احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار