اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران خبر داد: دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بازدید ویژه ای نیز از نمایشگاه تولیدات استان خوزستان داشت و در سخنرانی خود اقدامات علمی و پژوهشی نمایشگاه را بسیار ارزشمند و ستودنی دانستند.

سید بهزاد علوی ، رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران  اظهار کرد: هجدهمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی با حضور دکتر فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان وزارت صنعت معدن و تجارت، رئیس فرهنگستان علوم، روسای دانشگاه های کشور، مدیران صنایع بزرگ کشور، صاحب نظران و پژوهشگران این حوزه صبح امروز دوشنبه 11 اسفندماه در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

وی افزود: در این کنگره که با هدف تقویت ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت برگزار گردید، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر کیفیت بخشی به آموزش های دانشگاه ها، تبدیل علم به فناوری و ظرفیت بسیار بالای دانشگاه در رفع نیازهای بخش صنعت تاکید داشته و دانشگاه فنی و حرفه ای را پیشتاز در برقراری ارتباط با صنعت دانستند همزمان با هجدهمین کنگره فوق نمایشگاهی از تولیدات و توانمندیهای آموزشکده های فنی و حرفه ای نیز برگزار گردید.

 

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران  ادامه داد: سی و پنج نفر از مدرسین آموزشکده های استان خوزستان در این کنگره شرکت فعال داشته و یکی از قویترین بخش های نمایشگاهی را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بازدید ویژه ای نیز از نمایشگاه تولیدات استان خوزستان داشت و در سخنرانی خود اقدامات علمی و پژوهشی نمایشگاه را بسیار ارزشمند و ستودنی دانستند.

علوی تصریح کرد: در این کنگره دکتر توفیق معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از بکارگیری معاونان پژوهشی دانشگاه ها به عنوان مشاور روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها به منظور استفاده از ظرفیت دانشگاه ها خبر دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار