اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
دکتر خدادادی با اشاره به استقبال مردم از کاروان سفرنامه سلامت و امید در خوزستان تصریح کرد: با توجه به روحیاتی که از مردم خوزستان در زمینه همکاری و مساعدت و مشارکت اجتماعی سراغ داشتیم انتظار چنین استقبال خوبی را داشتیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اهدای ۹۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین توسط خیرین جهت ساخت پایگاه امداد و نجات و خانه سلامت استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با اشاره به پایان سفرنامه سلامت و امید در خوزستان به گفت: کاروان سلامت و امید هلال احمر با گذر از 11 استان، روزهای 5 تا 8 اسفند میهمان خوزستان بود و در این مدت در چهار شهر برنامه هایی را اجرا کرد.

وی افزود: این کاروان در این مدت به ارائه آموزش هایی به منظور حساسیت زایی در حوزه سلامت، ارائه خدماتی چون ویزیت بیماران، تست فشار خون، قند و ایجاد حساسیت در مردم نسبت به سرطان های شایع پرداخت و همچنین سال 94 در چهار اهواز، آبادان، دزفول و رامهرمز خانه سلامت و امید راه اندازی می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به استقبال مردم از کاروان سفرنامه سلامت و امید در خوزستان تصریح کرد: با توجه به روحیاتی که از مردم خوزستان در زمینه همکاری و مساعدت و مشارکت اجتماعی سراغ داشتیم انتظار چنین استقبال خوبی را داشتیم.

وی اضافه کرد: در کنار هدف اصلی برنامه که افزایش توانمندی و آموزش پرسنل و آشنایی آنها با اهداف و رسالت های جمعیت هلال احمر است قصد داشتیم مجموعه های اجتماعی مثل دانش آموزان و توده مردم با مشکلات و چالش های حوزه سلامت آشنا شوند و درک کنند خودمراقبتی چه تاثیری بر زندگی آنها دارد.

خدادادی اذعان داشت: خودمراقبتی باعث کاهش هزینه های کشور و توسعه زیرساخت ها می شود که اگر این کارها صورت گیرد در آینده شاهد کاهش بیماری های غیرواگیر و هزینه های درمانی خواهیم بود که می تواند کمک شایانی به وضعیت بودجه ای کشور کند.

وی با بیان اینکه مشارکت و همراهی مردم در برنامه ها و طرح های اجتماعی هزینه های جامعه را کاهش می دهد و موجب توانمند سازی آنها می شود عنوان کرد: مشارکت مردم در حوزه های آموزش، پیشگیری و تزریق روحیه نشاط و امید مهمترین دستاورد سفرنامه سلامت و امید بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه خیرین شهرستان اهواز مبلغی حدود 2 میلیارد تومان را در قالب 13 هزار متر مربع به منظور ساخت پایگاه امداد و نجات و خانه سلامت اهدا کردند، ادامه داد: خیرین اهواز را در قالب 13 هزار متر مربع زمین به جمعیت هلال احمر اهواز برای بیماران نیازمند کمک مالی کمک کردند.

وی از برپایی 32 چادر ارائه خدمت و آموزش در تونل سفرنامه سلامت و امید در شهر اهواز خبر داد و با بیان اینکه 50 پزشک و پیراپزشک نیز به به مردم حاضر ارائه خدمت کردند، یاد آور شد: خیران آبادانی نیز 12 هزار متر مربع زمین برای ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای و خانه سلامت به هلال احمر اهدا کردند.

خدادادی با بیان اینکه مدیرعامل منطقه آزاد اروند یک میلیارد ریال جهت کمک به درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج اهدا کرد و فرماندار آبادان نیز ساخت و تجهیز یک خانه سلامت را در این شهرستان متقبل شد تأکید کرد: 16 پزشک متخصص و عمومی هم به منظور ارائه خدمات درمانی و مشاوره ای به مردم پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ازاهدای 560 میلیارد ریال کمک غیرنقدی توسط خیران دزفولی در سفرنامه سلامت و امید خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرداری دزفول پنج میلیارد ريال به منظور ساخت پایگاه دوم امداد و نجات ساحلی و فرماندار دزفول نیز یک زمین پنج هکتاری به ارزش 800 میلیون تومان را برای کارهای خیریه اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه همچنین یک پزشک خیر نیز در اقدامی بی سابقه درمانگاه کاملا مجهز با تمام امکانات و تجهیزات پزشکی را به ارزش 430 میلیارد ریال به سفرنامه سلامت و امید اهدا کرد اظهار داشت: در حاشیه سفرنامه سلامت و امید در دزفول، پزشکان عمومی 120 نفر و پزشکان متخصص 80 نفر را ویزیت کردند و 340 نفر هم تست قند خون دادند.

خدادادی با بیان اینکه چهار خیر شهرستان رامهرمز نیز 520 میلیارد ریال وجه نقد برای درمان بیماران سرطانی پرداخت کردند گفت: همچنین یک هزار و 200 متر زمین جهت احداث خانه سلامت و 2 هکتار زمین به منظور احداث پایگاه امداد و نجات جاده ‌ای توسط خیرین به جمعیت هلال احمر اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار