اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
فرهنگ و هنر خوزستان باز هم شاهد اولین ها بود
حضوردکتر مقتدایی که در کنار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان یافتن نمایش ،اجرای این اثر هنری را دنبال کرد با استقبال گرم علاقمندان وهنرمندان عرصه تئاترخوزستان مواجه شد.
 

عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان بصورت غیرمنتظره از نمایش" ملاقات با یک بانوی سالخورده " به کارگردانی علی اصغرشادروان درتالارآفتاب اهواز دیدن کرد .

حضوردکتر مقتدایی  که در کنار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان  یافتن نمایش ،اجرای این اثر هنری را دنبال کرد  با استقبال گرم علاقمندان وهنرمندان عرصه تئاترخوزستان مواجه شد. 

    برخی دست اندرکاران  هنرنمایش خوزستان ازجمله حشمت قاسمی و حسین محمدی , حضور استاندارخوزستان دراینگونه مراسم ها را مایه دلگری و تشویق هنرمندان عرصه تئاتر و سینمای خوزستان قلمداد کردند .

     بنابه اظهارات آنان , دکتر مقتدایی اولین  استانداری است که از اجرای تئاتر در خوزستان دیدن کرده است و ما به نمایندگی ازعلاقمندان به هنرنمایش خوزستان , این حضور را به فال نیک گرفته و ازآقای مقتدایی تشکرمی کنیم .

   درپایان این نمایش , هنرمندان و بازیگران آن , لوح های تقدیرخود را ازدستان دکتر مقتدایی  دریافت کردند که با تشویق تماشاگران همراه بود.

    نمایش "ملاقات با بانوی سالخورده"  اثری است از فردریک گریدمانت که به کارگردانی، تهیه کنندگی و سرمایه گذاری علی اصغر شادروان درمحل تالارآفتاب اهواز به روی صحنه رفته است .

به گفته کارگردان این نمایش، این اثر از آثار کلاسیک تئاتر است که با مضامین اجتماعی، نقش سرمایه را در به‌ وجود آوردن

ناهنجاری‌های اجتماعی نشان می‌دهد و از آن جهت جالب توجه است که نخستین بار در سال 1347 و بعد از آن در سال

1384 به کارگردانی سمندریان در تهران اجرا شد ولی به دلیل تعداد عوامل و هزینه بالای اجرای آن توان اجرای آن را درشهرستان‌ها نبود و این نخستین باری است که بعد از تهران در اهواز اجرا می‌شود.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار