اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
استاندار خبر داد:
استاندار خوزستان در این آیین اظهارکرد: شورای تامین و نیروی انتظامی همانگونه که برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه گام برداشته، در بحث امنیت اجتماعی نیز در راستای رعایت حقوق شهروندان در ارتقای امنیت عمومی، به مردم آموزش می دهند.
همزمان با آغاز هفته امنیت عمومی و اجتماعی در خوزستان، تمرین طرح ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی شنبه در جاده ساحلی اهواز برگزار شد.


به گزارش ایرنا استاندار خوزستان در این آیین اظهارکرد: شورای تامین و نیروی انتظامی همانگونه که برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه گام برداشته، در بحث امنیت اجتماعی نیز در راستای رعایت حقوق شهروندان در ارتقای امنیت عمومی، به مردم آموزش می دهند.

عبدالحسن مقتدایی افزود: همانطور که از نیروی دانش آموزی برای کمک به پلیس راهور گام برداشته شده، باید از چنین ظرفیت هایی در بحث امنیت اجتماعی نیز استفاده شود.

وی بیان داشت: امنیت اساس و رکن اصلی ارتباط مردم و حکومت است و وجود امنیت نشان از اقتدار و عزت یک ملت و حکومت دارد؛ هر چه این رکن بیشتر تقویت شود حقوق مردم بیشتر رعایت می شود.

تمرین ارتقای امنیت عمومی همزمان با آغاز هفته امنیت عمومی و اجتماعی و آموزش مردم در بحث حفظ امنیت عمومی خوزستان، در محل جاده ساحلی غربی اهواز با حضور دستگاه های اجرایی و امنیتی استان و جمعی از مردم، ورژه شرکت کنندگان در آن، برگزار شد.

مقرر شده در هفته اجرای این طرح، 200 دستگاه اجرایی خوزستان و نیز دانش آموزان زیر پوشش آموزش های امنیتی قرار بگیرند و سپس به عنوان نماینده در حوزه های خود به آموزش امنیتی بپردازند.

در هفته ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی که برای دومین سال در خوزستان برگزار می شود مقرر شده در قالب پیامک ، جزوه ، کارگاه ها و کلاس های آموزشی، نحوه حفظ امنیت عمومی آموزش داده شود.

این هفته در سطح کشور، تنها در خوزستان برگزار شده، و متولی آن

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار