شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
با تلاش های مدیر عامل محترم و همراهی استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی، معاونت محترم برنامه ریزی و عمرانی استانداری خوزستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به تدریج حقوق عقب افتاده کارکنان تا بهمن ماه سال جاری پرداخت شد .
دانیال احمدی رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت : کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با ارسال تقدیر نامه ای از عملکرد مهندس درویشعلی کریمی مدیر عامل این شرکت تقدیر به عمل آوردند .

وی افزود: این تقدیر به واسطه تلاش های صادقانه و متهدانه مدیر عامل محترم برای پرداخت حقوق عقب افتاده کارکنان این شرکت است که منجر به بروز مشکلات زیادی در زندگی شخصی همکاران خدوم ما شده بود .

احمدی ادامه داد : در هفته اول آبان ماه سال جاری هنگامی که مهندس کریمی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان منصوب شد کارکنان این شرکت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی به مدت چهار ماه حقوق . مزایای خود را دریافت نکرده بودند و در شرایط سخت مالی به سر می بردند که این فشار ها با توجه به آغاز سال تحصیلی و ملزومات دانش آموزان در این مقطع زمانی فشار مضاعف را به کارکنان شرکت وارد کرده بود که با تلاش های مدیر عامل محترم و همراهی استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی، معاونت محترم برنامه ریزی و عمرانی استانداری خوزستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به تدریج حقوق عقب افتاده کارکنان تا بهمن ماه سال جاری پرداخت شد .

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان تصریح کرد : این مهم در کنار بهره برداری از هفت پروژه آبرسانی به روستاهای استان خوزستان در دهه مبارک فجر با وجود کمبود اعتبارات و سایر عملکرد های شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در جهت بهبود وضعیت آبرسانی به روستاهای استان خوزستان ناشی از توجه، تلاش و روحیه جهادی مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان است .

احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان شاهد بهبود در ارائه خدمات به روستائیان استان همچنین ارتقاء کیفیت زندگی و نشاط کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و خانواده های محترمشان باشیم .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
نويد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
comment
0
1
comment با عرض خسته نباشيد خدمت مهندس كريمي
كاش باقي مديران هم همچين تلاشي رو داشته باشن
comment
محمد لیموچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
comment
0
1
comment درود بر مهندس درویشعلی کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار