شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد
دکتر ایدنی افزود: در بعد دیگر از نظر روحی و روانی نیز وضعیت کسانی که ورزشکار هستند حدود20 تا 30 درصد نسبت به افراد دیگر مطلوب تر است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: یکی از مسایل مهم در جامعه ما کم تحرکی است که باعث بروز بیماری های زیادی همچون دیابت، فشار خون، سندروم متابولیک و غیره می شود و در این میان ورزش به تامین سلامت جامعه، که ماموریت اصلی ما در دانشگاه علوم پزشکی است کمک می کند.

اسماعیل ایدنی در دیدار با اعضاء تیم فوتسال دختران دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با بیان این مطلب اظهار کرد: در ابتدا لازم می دانم از طرف خود و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه کسب این موفقیت را به شما تبریک عرض کنم، به ویژه اینکه دانشجویان دختر دانشگاه در این حوزه حضور پیدا کردند و با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتند و امیدواریم کسب این مقام نویدی برای بسترسازی بهتر در دانشگاه برای ارتقای بیشتر سطح فعالیت های ورزشی باشد.

وی در ادامه افزود: در بعد دیگر از نظر روحی و روانی نیز وضعیت کسانی که ورزشکار هستند حدود20 تا 30 درصد نسبت به افراد دیگر مطلوب تر است و تبعات اجتماعی ورزش احساس وابستگی به جامعه و قوی تر شدن اراده و پشتکار و تمرینی برای پذیرش مسئولیت های اجتماعی است.

ایدنی با اشاره به اینکه اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه شاهد و ناظر فعالیت های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی شما هستند و از کسب موفقیت توسط شما در این زمینه تشکر و قدردانی خود را ابراز میدارند، افزود: کسب قهرمانی در رشته فوتسال نشان دهنده موفقیت شما در کار در رشته های گروهی و نشان از همدلی و همراهی یک گروه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهوازتصریح کرد: کسب این مقام توسط شما دانشجویان عزیز، مسئولیت ما را در فراهم کردن بسترهای مناسب تر برای فعالیت های ورزشی بیشتر دوچندان نموده و طبعا" در این زمینه سرمایه گذاری های بیشتری را انجام خواهیم داد تا استعدادهای بیشتری در این زمینه در دانشگاه شکوفا شود و فرصت بروز توانایی های حرفه ای خود را پیدا کنند.

همچنین دانشجویان در انتهای این جلسه، جام قهرمانی خود را به دکتر ایدنی رئیس دانشگاه اهدا کردند.

گفتنی است : این تیم در رقابت های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که هفته گذشته در خزرآباد ساری برگزار شد، موفق به کسب عنوان برترین گلزن مسابقات، و دریافت مقام قهرمانی این رقابت ها شود.همچنین اعضای تیم پرافتخار فوتسال دختران دانشگاه علوم پزشکی اهواز را خانم ها فاطمه دغاغله(مربی)، افسانه سهرابی (سرپرست)، انیس ملکی نیا، رقیه شالو، زهرا داغری، زینب زندی، عرفانه بهادری، مرضیه شهریاری، مرضیه عطایی کچویی، نسرین ظریف، فاطمه شیر محمدی و مریم امیری نسب تشکیل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار