شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
فرماندار اهواز اعلام کرد:
ارزانی:از شهردار اهواز که سهم بزرگی در جمع آوری بنکداران داشت تقدیر و تشکر کنم.
شهردار اهوازدر مراسم تقدیر و تشکر از مدیرانی که در موضوع ساماندهی بنکداران تلاش کردند گفت: برخود وظیفه می دانم از مقامات قضایی و نیروی انتظامی به خاطر جمع آوری بنکداران تقدیر و تشکر کنم. علیرغم اینکه این یک کار عام المنفعه بود و بنکداران در همان مقطع تحریک شده و حاشیه هایی را ایجاد کردند،خوشبختانه پروژه ساماندهی بنکداران به خوبی انجام شد.

سیدخلف موسوی افزود:من مطمئن هستم با وفاق و همدلی که میان مدیران استان و عزمی که در مدیران قضایی وجود دارد سایر موضوعات و مشکلات شهر اهواز نیز ساماندهی می شوند. به قاطعیت می گویم اگر همکاری و حمایت مقامات قضایی و انتظامی نباشد شهرداری نمی تواند موفق باشد. ازآنجاییکه شهرداری روزانه با شهروندان سروکار دارد و اقتدار ما با حاکمیت پیوند خورده است این هماهنگی و همکاری ها ضروری است و اگر این اقتدار شکسته شود، مشکلات قابل پیشگیری نیستند. ما نباید اجازه دهیم تا تخلفات برای مردم عادی شود.
وی بر لزوم ساماندهی دستفروشان شهر اهواز تاکید کرد و اظهار داشت: ما در اهواز مشکلات زیادی  داریم که یکی از این مشکلات،موضوع دستفروشان است.یکی از دلایل عمده دستفروشی، بیکاری است. ما باید مانند سایر کلانشهرهای کشور اهرم هایی را برای ساماندهی دستفروشان تعریف و اعمال کنیم.

شهردار اهوازدر ادامه به وجود دستفروشان در مناطق مختلف شهر اهوازاشاره و تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان نیازمند عملیات جهادی است. باید به شهر اهواز نظم داده شود و درصورتی که این کار صورت بگیرد در توسعه و جذب سرمایه گذاران نقش مهمی را ایفا می کند. پس ضروری است برای تحقق این امر کمیته ای تشکیل شود تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

سیدخلف موسوی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار امیدواری کرد، در سال آینده با تعریف پروژه های جدید، توفیق خدمت هرچه بیشتر به شهروندان اهواز را بیش از پیش پیدا کنیم.

در ادامه این مراسم فرماندار اهواز نیز در مورد ساماندهی بنکداران گفت: این موضوع به مدت شانزده سال بدون نتیجه زمین مانده بود. یکی از معدود کارهایی که در شهر اهواز با هماهنگی و همکاری  کامل انجام شد ساماندهی بنکداران بود که بواسطه همین همکاری و هماهنگی موفق شدیم به راحتی کاری به این بزرگی را انجام دهیم.

ارزانی افزود:در این موضوع نیز شهرداری اهواز همکاری مطلوبی داشت که این به خاطر اختیارات خوبی است که شهردار اهواز به مدیران و معاونین خود داده است که بر این اساس توانستیم اقدامات خوبی را انجام دهیم که جا دارد از شهردار اهواز که سهم بزرگی در جمع آوری بنکداران داشت تقدیر و تشکر کنم.

وی همچنین از حمایتهای بسیار خوب مقامات قضایی و نیروی انتظامی در خصوص ساماندهی بنکداران تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: شورای شهر اهواز نیز درباره این موضوع خیلی خوب عمل کرد و دلگرمی را برای شهرداری ومسئولین بوجود آورد تا کارشان را به نحو مطلوب انجام دهند و این هماهنگی ها موجب شد که کار به خوبی انجام شود.هماهنگی میان مدیران موجب هم افزایی آنان می شود.

فرماندار اهواز گفت: اگر دستفروشان ساماندهی نشوند یک گروه جدیدی نیز به آنها اضافه می شود. اگر شهردار در خصوص ساماندهی دستفروشان دستوری بدهد، آن را در دستور کار ستاد ساماندهی شهر اهواز قرار می دهیم و  با تمام توان آن را عملی می کنیم.             در خصوص ساماندهی وانت بارها بخشی از کار انجام شده که خیلی خوب است . البته قرار نیست تمام کارها را ستاد ساماندهی به تنهایی انجام دهد. ستاد ساماندهی کارهای خاصی را که نمی شود انجام داد  را  اجرایی می کند.

وی ادامه داد: در بحث متکدیان در اهواز به نظر من کارهای خوبی انجام شد. از نظر سخت افزاری ساختمان و سایر امکانات، شهرداری بسیار خوب عمل کرد و امکانات بسیار خوبی نیز دارد.

وی به جمع آوری قلیان فروشها در پارکهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: در یک مرحله قلیان فروش ها را جمع کردیم و باید سعی کنیم از راه اندازی دوباره آنها در ایام نوروز در در پارکها و در مدت اقامت میهمانان نوروزی جلوگیری کنیم. جمع آوری آنها  از سطح  قهوه خانه ها و سایر جاها از اقدامات بعدی ماست. بحث بازارچه ها را هم اگر به همین شیوه جلو ببریم و اگر کسی تمکین نکرد باید با قدرت با او برخورد کنیم .

ارزانی همچنین از ساماندهی پارکینگهای سطح شهر خبر داد و گفت: چون برخی از مردم پول غیرقانونی می گیرند این موضوع حتما در دستور کار ما قرار خواهد گرفت. انشاا... با رفع این مشکلات، اهواز چهره زیبایی به خود بگیرد. اگر همه کارها با هماهنگی و مشارکت صورت گیرد، بسیاری از معضلات شهر اهواز برطرف می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار