شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱
استاندار خوزستان خواستار شد:
مقتدایی: مدیران استان باید نیروی های آگاه ومتخصص در استان پرورش دهند تا درساختن خوزستانی با رفاه بیشتر برای شهروندان موثر باشند.
 استاندار خوزستان گفت: در بخش خدمات شهری باید فرهنگ یکسانی درسراسر استان خوزستان ایجاد شود.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه در گردهمایی سالانه شهرداران استان خوزستان در محل تالار شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار داشت: در ارائه خدمات شهری باید یک هماهنگی در استان وجود داشته باشد و فضای شهری در تمام شهرستان ها باید به گونه ای باشد که نشان دهنده توزیع برابر خدمات در کل استان است.

وی گفت: معاونت عمرانی استانداری خوزستان برای توزیع خدمات در هر بخش فرهنگی، دینی و ورزشی باید هماهنگی در توزیع خدمات ایجاد کند.

استاندار خوزستان افزود: بین ورودی و خروجی خوزستان تنوع زیاد است که این تنوع باعث لطمه زدن به فرهنگ موجود در خوزستان می شود.

مقتدایی گفت : فرهنگ خوزستان باید در تمامی شهرستانها به طور یکنواخت به نمایش گذاشته شود.

استاندار خوزستان ارتباط مستقیم مردم با مسوولان را یکی از راههای یکپارچه کردن فضای شهرهای استان دانست و افزود: ایجاد ارتباط مسوولان به ویژه شهرداران با مردم می تواند نیازهای مردم در سطح شهرستان ها را بهتر نشان دهد و در به نمایش گذاشتن فرهنگ خوزستانی بسیار موثر است.

وی گفت: مدیران استانی باید نیروی های آگاه و متخصص در استان پرورش دهند تا در ساختن خوزستانی با رفاه بیشتر برای شهروندان موثر باشند.

مقتدایی گفت: شهرداران باید به فکر ایجاد افرادی با عنوان مروج نظافت در استان باشند تا مردم را در رعایت بهداشت فضای شهری اطلاع رسانی و راهنمایی کنند.

استاندار خوزستان هماهنگی در ایجاد مبلمان شهری را در سطح استان از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که شهرداری ها در سراسر استان باید انجام دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار