شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان
خدادادی :انتقال 3 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات رهاسازی و درمان سرپایی به 13 نفر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان از امدادرسانی نجات‌گران و امدادگران به مصدومین سوانح جاده ای از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی تاکنون خبر داد.

دکتر علی خدادادی اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان تاکنون امدادگران و نجات‌گران این جمعیت مستقر در پایگاه‌های امدادی با امدادرسانی تصادفات جاده ای به مصدومین این حوادث رسیدگی کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به مراجعه حضوری مسافرین نوروزی به پایگاه های امداد و نجات، 218 نفر به صورت درمان سرپایی، 4 نفر انتقالی و 138 نفر اسکان اضطراری از خدمات امدادگران و نجاتگران هلال احمر بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به بروز 11حادثه جاده ای یادآور شد: انتقال 3 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات رهاسازی و درمان سرپایی به 13 نفر از دیگر اقدامات تیم‌های امدادی هلال احمر استان در روزهای گذشته بوده است.

دکتر علی خدادادی افزود: از دیگر اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان می توان به پوشش امدادی کاروان راهیان نور اشاره کرد که تا کنون به بیش از 1086 زائر سرزمین های جنوب خدمات امدادی سرپایی داده شده و 12 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گفته خدادادی، طرح نوروزی امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر خوزستان که از روز 25 اسفند آغاز شده تا پایان روز 15 فروردین 94 ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار