اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
خدادادی با ارزیابی مثبت از تلاش های صورت گرفته اظهار کرد: مشارکت اعضای جوان در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از مهمترین فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر در طول سال است و ارائه خدمت به زائران کاروان های راهیان نور بر ارزش و غنای این وظیفه انسان دوستانه افزوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از پستهای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و پایگاه‌های امداد و نجات ثابت و موقت شهرستان‌ سوسنگرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با تقدیر از تلاش های کارکنان و اعضای جمعیت در خصوص خدمت به مسافران نوروزی و زائرین کاروان های راهیان نور، فعالیت های صورت گرفته ارزشمند توصیف کرد و گفت: ارزش فعالیت انسان هنگامی صدچندان می شود که انسان از آرامش و آسایش خود به خاطر دیگران بگذرد.

وی با ارزیابی مثبت از تلاش های صورت گرفته اظهار کرد: مشارکت اعضای جوان در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از مهمترین فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر در طول سال است و ارائه خدمت به زائران کاروان های راهیان نور بر ارزش و غنای این وظیفه انسان دوستانه افزوده است.

دکتر خدادادی در بازدید از پایگاه های امداد و نجات گمبوعه، دهلاویه و پست های و ایمنی و سلامت سوسنگرد ضمن تبریک فرارسیدن بهار فاطمی، از مسئولان شهرستانی خواست تا با نظارت مستمر بر روند اجرای طرح های نوروزی، مطلوب ترین خدمات به مسافران و زانران سرزمین های نور ارائه شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در ایام طرح از پایگاه ها و پست های مستقر در شهرهای دیگر استان نیز بازدید خواهد کرد.









نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار