اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

فاطمه (س) بزرگ بانویی که همانندش آفریده نشده و نخواهد شد و هیچ زنی همانندش را نخواهد زائید . پدر (ص)– که بهتر از او آفریده نشده است - بر دستانش بوسه می زند و به احترامش از جا بلند می شود . او مادر حسن (ع) و حسین (ع) و فخر دو جهان است . اگر همه ادیان و مذاهب را با ذره بین جست و جو نماییم و مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم بی تردید نسخه ای همانند زهرای مرضیه (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نمی توان یافت و البته این اعترافاتی است که افراد دیگر ادیان در باره خاندان رسالت (ع) داشته اند.

در طول تاریخ انسانهایی وجود دارند که گاهی مسیر زندگانی را برعکس طی می کنند و از قدرت پرواز در ملکوت که خداوند به بشر ارزانی داشته نه تنها بهره ای نمی برند بلکه مسیر رذالت و حقارت را در پیش می گیرند و در واقع دنیا دوستی و منصب طلبی که از ابتدای خلقت همراه و همزاد با انسان بوده است او را به قهقرا و پستی می کشاند .

روزگار عجیبی است . گاهی همه چیز وارونه می شود بطوری که بزرگان دین و اخلاق و انسانیت مورد بی مهری قرار می گیرند بطوری که به جای در صدر نشاندنشان ، در ذیل قرارشان می دهند و حقیران ذیل نشین را صدر نشین و معزز و محترمشان می شمارند . البته این اتفاقات در دنیای فانی بسیار رخ می دهد زیرا این یک نوع نگاه به دنیا است و نتیجه آن دفن شب هنگام دخت پیامبر(ص) است . غافل از اینکه انوار ساطع الهی را با هیچ وسیله و ابزاری قادر نخواهند بود خاموش نمایند و روز به روز بر نورانیت و عظمت آنان افزوده می گردد . 

لذا آنگاه که پرده کنار می رود آن افراد با آن نگاه متوجه اشتباهات خود خواهند شد و از ظلمی که روا داشته اند بسیار نادم می گردند و افسوس می خورند و انگشت حسرت به دندان خواهند گزید و با افسوس و پشیمانی زائد الوصفی " یا لیتنی کُنتُ تُراباً " را سر خواهند داد . آنانی که در صدر اسلام به سیده نساء العالمین (س) جفا کرده و حقش را نادیده گرفته و موجب خشم و غضبش شدند بی شک در روزی که هیچ فریادرسی برای انسان جز عملش نخواهد بود متضرر می شوند چرا که خداوند به جهت خشم فاطمه خشمگین می شود و این نص صریح روایت پیامبر(ص) است که فریقین به آن معتقدند .

آنان در آن زمان حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دادند و بی شک سزای این دغلکاری و نیرنگ را خواهند دید و البته الآن نیز آنانی که آن روش را در دستور کار خود قرار داده اند و به سهولت حق افراد را در زمینه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی و .... ضایع می کنند نیز به آن سرنوشت و آن عقوبت دچار خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار