اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
استاندار خوزستان در این سفر با حضور در پاسگاه نیروی انتظامی 11 اندیمشک و 13 دزفول، در گفت و گو با پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی مشکلات و معضلات مناطق یاد شده را مورد بحث و ارزیابی قرار داد.استاندار خوزستان پیش از این نیز از کوی طالقانی ماهشهر، منطقه کشتارگاه آبادان، کوی علوی و ملاشیه اهواز بدون اطلاع مسوولان، بازدید کرده است.
پایگاه خبری شوشان: عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان روز سه شنبه، بدون اطلاع قبلی از دو شهرستان دزفول و اندیمشک بازدید کرد.

دکتر مقتدایی در این سفر سرزده که بدون حضور مسئولان 2 شهرستان برگزار شد از کوی مدرس شهرستان دزفول و کوی بهارستان(محله عبدولی) شهرستان اندیمشک دیدن کرد و به طور ویژه در جریان مشکلات و معضلات این مناطق قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان صبح امروز دکتر مقتدایی بطور غیر رسمی و بدون اطلاع قبلی از دو شهرستان دزفول و اندیمشک بازدید کرد. دکتر مقتدایی در این سفر سرزده که بدون حضور مسئولان 2 شهرستان برگزار شد از کوی مدرس شهرستان دزفول و کوی بهارستان(محله عبدولی) شهرستان اندیمشک دیدن کرد و به طور ویژه در جریان مشکلات و معضلات این مناطق قرار گرفت.

استاندار خوزستان با حضور در پاسگاه نیروی انتظامی شماره 11 اندیمشک و 13 دزفول ضمن گفتگو با پرسنل و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی مشکلات و معضلات مناطق یاد شده را مورد بحث و ارزیابی قرار داد.

لازم بذکر است استاندار خوزستان برای رفع مشکلات این محلات و موارد مشابهی که در سطح استان دارای مشکلات مزمن می باشند بر آن است تا در غالب طرح توسعه پایدار با اخذ پیشنهادات تخصصی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به منظور رفاه و آسایش مردم این مناطق در سال جاری اقدامات صورت دهد و با توجه به نوع تصمیم گیریها این بازدیدها به منظور ارزیابی عینی انجام می شود. گفتنی است پیش از این نیز نقاطی همچون کوی طالقانی ماهشهر، منطقه کشتارگاه آبادان، کوی علوی  و ملاشیه اهواز مورد بازدید غیررسمی و بدون اطلاع مسئولین قرار گرفته است.  

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment با سلام
ای کاش استاندار محترم هم ؛ نسبت به تغییر وضعیت ٬ ما نیروهای قراردادی هم اینگونه پیگیری کنند .
انشاء الله
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment کاش استاندار محترم به شهر شمس آباد هم می آمدن واز نزدیک شاهد مشلات این منطقه وعملکرد شهرداری این منطقه قرار می گرفتن .اما سرزده.کاش.
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment استاندار محترم کاش یه روز هم سرزده به شهر شمس آباد می آمدن وازنزدیک شاهد مشکلات این منطقه وبخصوص عملکرد شهر دار این منطقه قرار می گرفتن .اما سرزده .کاش می آمدن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار