شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
بازدید های سرزده استاندارخوزستان ازمناطق محروم
دکتر عبدالحسن مقتدایی در تعطیلات نوروزی بدون اطلاع قبلی ، راننده خود را بی مقدمه برای عزیمت به یک شهرستان محروم هدایت می کند.
دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان صبح امروز چهارشنبه 12 فروردین ماه بصورت سرزده و بدون اطلاع مسوولان محلی  از مناطق محروم و سیل زده شهرستان لالی بازدید کرد.

گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است که استاندارخوزستان دراین سفر از محل تاسیسات وپمپاژ آب شهری این شهرستان که دربارندگی و سیل اخیر دچارخسارت شده بود بازدید و زیان های وارده را  بررسی کرد.

 دکتر مقتدایی همچنین درطول مسیر از تاسیسات زیربنایی, پل های بین راهی  و جاده آسفالته لالی به منطقه آرپناه که براثرسیل خسارت دیده بود, دیدن کرد.

  گزارش ها حاکی است که یکی از خبرنگاران محلی درجریان این  بازدید ها  ازاستاندارخوزستان سووال کرد که چرا شما زمانی که سیل آمد ازمنطقه بازدید نداشتید که دکتر مقتدایی درپاسخ گفت: اگر من درابتدا می آمدم به مثابه این است که مسوولان توانمند محلی را نادیده گرفته ایم. درصورتی که دروهله اول وظیفه آنهاست  که درخط مقدم هستند  ومشکلات را رسیدگی می کنند ؛ ماهم حمایت شان می کنیم .

  دکتر مقتدایی افزود: براساس منطق شما ( خبرنگار) مثل این است که  زمانی  مرکزخوزستان دچارمشکلاتی بشود ،ازمقامات عالی رتبه کشور بخاطربازدید های دیرهنگام ازمناطق سانحه دیده ، خرده بگیریم ؟ ! آیا این استدلال درستی است  ؟ !  
 
گفتنی است تعطیلات نوروزمعمولا  برای بسیاری از مردم و مسوولان ،فرصت بودن درجمع خانواده  و دیدارازبستگان و فامیل را فراهم می سازد  اما برای کسانی  که دل درگروخدمت به مردم دارند فرصت مغتنمی  برای پرداختن به  مشکلات مردم محرومی است که درکوران فصل کاری ممکن است این مجال دست ندهد.
دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان  ازجمله این افراد است. او دراین تعطیلات بدون اطلاع قبلی ، راننده خود را بی مقدمه برای عزیمت به  یک شهرستان محروم هدایت  می کند . 
   دکتر مقتدایی روزگذشته به  مناطق محروم شمال خوزستان سفرکرد و  با مردم محروم اندیمشک و دزفول دیدارو سال نو را به همه آنها تبریک گفت .وی دراین بازدیدها ازنزدیک درجریان مشکلات مردم محروم این منطقه قرارگرفت.
 او قطعا نسخه ای برای حل مشکلات ساکنان این مناطقی که سفرمی کند ، درسال 94  و درقالب "طرح توسعه پایدار "خواهد پیچید.
 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار