شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
حاجی زاده :
مدیر سامدگفت: سامد استان جزء سه سامد فعال کشوری انتخاب شد. ضمنا جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان رضایت خود را از عملکرد سامد اعلام و بر ادامه رسیدگی به درخواست های مردمی تا حصول نتیجه تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، در اولین دیدار مردمی سال 94  شهردار محترم کلانشهر اهواز  در مرکز سامد استان حضور پیدا کرد.
 مهندس حاجی زاده در این خصوص گفت: در نخستین هفته کاری سال جدید، ملاقات مردمی با شهردار محترم کلانشهر اهواز برگزار و بسیاری از مشکلات مردم حل شد. طی هفته های آتی نیز، کما فی سابق از مدیران سایر دستگاه ها دعوت بعمل می آید.
 همچنین مدیر مرکز سامد  با عنوان این مطلب که در سال 93 مدیران بیش از 90 دستگاه  اجرایی استان، در  این مرکز با مردم دیدار نمودند گفت: در سطح کشور نیز،  سامد استان جزء سه سامد فعال کشوری انتخاب شد.  ضمنا جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان رضایت خود را از عملکرد سامد اعلام و بر ادامه رسیدگی به درخواست های مردمی تا حصول نتیجه تاکید نمودند.

مهندس حاجی زاده ضمن توضیح برنامه های سامد در دو بخش سامانه الکترونیکی (111) و ملاقات های مردمی در  سال جدید  اظهارکرد : امسال از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) سال دولت، ملت همدلی و همزبانی نام گرفته است و ما نیز  قطعا در این راستا حرکت می کنیم تا با همدلی و همزبانی هر چه بیشتر  با مردم،  معضلاتشان را  رسیدگی کنیم.

شهردار کلانشهر اهواز  در گفتگو با پایگاه خبری استانداری ضمن تشکر از تلاش های مهندس حاجی زاده گفت: سامد مرکز رسیدگی به درخواست های مردمی است و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است که می تواند مدیران  را به مردم نزدیک نماید.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری سال جدید را سال دولت ، ملت همدلی و هم زبانی عنوان  فرمودند  تا مدیران موظف شوند در این راستا حرکت و درددل مردم را بشنوند و خواسته های بحقشان را رسیدگی کنند. تحقق این شعار با ایجاد ارتباط بدون واسطه با مردم  امکان پذیر است که مرکز سامد را اینگونه ارزیابی می کنیم.

  شهردار اهواز در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز 94 بیان کرد: بحمدالله امسال فعالیت های گسترده ای در شهر اهواز انجام شده است و بیش از 30هزار نفر در کمپ های ما با خدمات کامل اسکان داده شده است و آماده سازی شهر ، المان ها و روشنایی شهر و پارک ها و ساحل کارون و... از سایر اقدامات شهرداری در نوروز 94 بود.

وی در خاتمه گفت: شعار امسال شهرداری اهواز  پروژه های ماندگار و خدمت رسانی به مناطق محروم است . پروژه شهید بندر را در سال جدید شروع می کنیم که بزرگترین پروژه عمرانی امسال اهواز خواهد بود.







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار