اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
سه سال انتظار:سه سال صبر"دیگر کاسه ی صبر خانواده ی دختر لبریز شد...یا بیا دست زنت را بگیر و ببر و یا تمامش کن...

این بود جواب جوان قبول شده در ازمون استخدامی خوزستانی در ازمون سال نودو یک حدود دو ماه پیش از طرف خانواده ی خانم عقد شده اش... تا اینکه اسفند فرا رسید و نوبخت سخنگوی دولت از جذب و شروع به کار قبول شده ها در ازمون استخدامی سال 91 گفت!!

شاه داماد قصه ی ما گل از گلش شگفت...در پوست خو نمی گنجید.سینه را صاف و سر را بالا کرد و با یک اعتماد به نفس خاصی به پدر خانم زنگی زد و از تعیین تاریخ عروسی سخن به میان اورد غافل از اینکه در تهران اتفاقات دیگری رخ داده بود و اقبال ایشان تنها بیست و اندی روز بیشتر دوام نیاورد!!

از تهران تصمیم به تعدیل چارت بنیاد شهید استان ها گرفته شده و از یکصد و چهار نفر قبول شده ی در این ازمون تنها چهل و نه نفر بخت راهیابی به درون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را دارند...تکلیف الباقی چه میشود؟؟

بهر طریق دست روی دست گذاشتن نیز بی فایده می نمود..از همین رو پس از پیگیریهای مداوم از طریق استانداری و معاون استاندار کار به یک انتقاد و اعتراض نزد مسئولان بنیادشهیدو امور ایثارگران خوزستان رسیده است  شاید مفید افتد و از سرانجام تراژیک شاه داماد قصه ی ما و شاه دامادهاونوعروسان بالقوه ی دیگر جلوگیری شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
comment
0
4
comment واقعا جای تاسف داره که مسئولین کوچکترین اهمیتی به وضعیت و سرنوشت ما نمیدن...بعد از سه سال چشم انتظاری این بی انصافیه که حالا قراره فقط 49 نفر برن سر کار
comment
حسین
|
United States
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
comment
0
4
comment واقعاً تشکر ویژه از مسئولین این سایت که این موضوع رو پوشش داد. واقعاً چه باید مسئولین بنیاد کشور گفت که اینجوری دارن با سرنوشت ده ها جوون بازی می کنند.
comment
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
comment
0
3
comment امید ما بعد از خدا به شما رسانه ها و مسولان استان است. ممنون از پیگیری شما.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار