شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا
فریبرز کریمی زند افزود: در این مدت میزان برداشت نیشکر در هر هکتار حدود یکصد تن بوده که فراتر از استانداردهای جهانی است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا  گفت: این واحد با تولید 105هزار تن شکر در شش ماهه دوم سال گذشته توانست بالاترین رکورد تولید این محصول در بین شرکت های نیشکری مشابه در استان خوزستان را به خود اختصاص دهد.

فریبرز کریمی زند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت میزان برداشت نیشکر در هر هکتار حدود یکصد تن بوده که فراتر از استانداردهای جهانی است و در مجموع بیش از یک میلیون و 36 هزار تن نیشکر برداشت شد.

وی ادامه داد: علاوه بر ثبت رکورد تولید 105هزار تن شکر، کشت و صنعت دهخدا همچنین با تولید یک هزار و 407 تن شکر خام در 24 ساعت نیز رکوردار در این زمینه محسوب می شود.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا گفت: این واحد توانست برای دومین سال پیاپی بالاتر از ظرفیت اسمی خود نیشکر و شکر تولید کند که در بین تمام کشت و صنعت های نیشکری کشور منحصر به فرد است.

وی افزود: کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در تمام زمینه های تولید بتوانند دستاوردهای جدیدی نیز داشته باشند.

کشت و صنعت نیشکر دهخدا از جمله واحدهای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در 23 کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایرانی ساکن مسیر تصفیه شکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
comment
0
0
comment آقای مهندس کریمی
با تولید 105هزار تن شکر بالاترین رکورد تولید این محصول در بین شرکت های نیشکری مشابه در استان خوزستان را به خود اختصاص دادید واین حاصل زمین های خوب وحاصلخیز مردو دهستان عنافجه ( تصفیه شکر) است . که زمین ها را به طرح واگذار کردند. و جاده آن مسیر از حاصل تردد کامیونهای سنگین توسعه آن طرح خراب شده لطفا حداقل کار جهت رضایت مندی مردم تعریض واصلاح جاده آن مسیر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار