شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع بانوان شاغل در این شرکت با تاکید بر گرامیداشت مقام زن در جامعه گفت: سخن گفتن از کسی که ام ابیها یعنی مادر پدر، ام المصائب یعنی مادر سختی ها و بویژه اینکه دردانه پیامبر اعظم(ص) نیز می باشد، کاری سخت و حساس است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان درویشعلی کریمی افزود: حضرت زهرا (س) الگو و اسوه تمام عیار زنان جامعه و جهان می باشد و انتظاری که ما از بانوان شاغل در این شرکت داریم نیز الگوگیری از ویژگی ها و خصوصیات ایشان در زندگی خصوصی و کاری می باشد.
وی با اشاره به اینکه الگوگیری از حضرت زهرا (س) قطعا در کار و زندگی خصوصی بانوان موثر خواهد بود، گفت: حضرت زهرا نه تنها یک مادرو دختر و همسر نمونه بودند، بلکه سرمشق جامعه خود و امروز جهان نیز می باشند. بنابراین انتظار می رود بویژه در محیط کار و جامعه بانوان ما رفتاری مانند آن حضرت داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردان بدلیل مشغله بالای کاری معمولا به امور منزل رسیدگی جدی و لحظه به لحظه ای ندارند، گفت: برقراری نظم و انضباط، رسیدگی به مسایل مختلف خانه و فرزندان، تحمل کلیه سختی ها و گرفتاری ها و ایجاد هماهنگی مطابق با سلایق مختلف در منزل جملگی توسط مادران انجام می شود، که نشان از اهمیت حضور مادران و شان و منزلت ویژه آنها در خانه و جامعه دارد. 
وی با بیان اینکه بانوان باید قدر جایگاه و منزلت خود را بخوبی درک کنند، گفت: ویژگی هایی که در وجود یک زن قرار دارد، وصف ناپذیر است، بنابراین ابتدا این خود زنان هستند که باید قدر جایگاه و منزلت خود را بخوبی بدانند و درک کنند. 
گفتنی است در این مراسم خانم تقی پور مسوول امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در این مراسم ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بانوان شاغل در این شرکت به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت. 
این در حالی است که قبل از آن خانم اقبالی بعنوان استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم به ارایه مباحث مختلف از سیره حضرت زهرا(س) و مسایل مختلف پیرامون خانه و خانواده پرداخت. 
همچنین در پایان این مراسم از کلیه بانوان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با ارایه هدایایی نفیس تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار