شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۲

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: به دنبال جذب شش بازيكن ليگ برتري در پست‌هاي حمله، هافبك و دفاع هستيم.

حسين‌ ابن‌قاسم در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: ‌فركي بازيكن هر تيمي را بخواهد حتي اگر از بايرن مونيخ هم باشد، به دنبال آن بازيكن مي‌رويم و مذاكره مي‌كنيم؛ بالاخره يا آن بازيكن به اين جا مي‌آيد، يا نمي‌آيد.

وي بيان‌كرد: تمام بازيكن‌هايي كه مدنظر داريم از ليگ برتر هستند و دسته يكي نيستند. فركي در برخي از پست‌ها سه بازيكن را اولويت‌بندي كرده است.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان درخصوص خبرهايي مبني بر جذب عليرضا حقيقي، دروازه‌بان سابق پرسپوليس گفت: اين موضوع صحت ندارد و ما به دنبال حقيقي، هافبك فجرسپاسي هستيم. هم‌چنين به دنبال جذب بازيكن‌ از برزيل و كشورهاي اروپايي در پست‌هاي حمله، دفاع و هافبك هستيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد جذب دروازه‌بان داريد؟ بيان‌كرد: خير، البته فركي يك گزينه براي اين پست مدنظر داشت كه آن نشد و گزينه ديگري هم به ما نداده است.

ابن‌قاسم اظهاركرد: فركي دوشنبه شب از مكه به تهران رسيده است و چهاردهم خردادماه به اهواز مي‌آيد و ما تمرينات‌مان را از شانزدهم همين ماه آغاز مي‌كنيم.

وي درخصوص اردوهاي اين تيم گفت:‌ بيستم تا سي‌ام خرداد اولين اردوي‌مان را در كردان كرج برپا مي‌كنيم و سپس به اهواز مي‌آييم و بعد دومين اردوي‌مان را احتمالا چهارم تا يازدهم تيرماه در بروجرد تشكيل مي‌دهيم.

سرپرست تيم فولاد خوزستان ادامه‌داد: بعد از اردوي بروجرد اگر نيروهايي كه فركي خواسته است، برايش فراهم كرديم و تيم بسته شد، يك اردوي خارجي به اروپا براي انجام سه بازي در نظر داريم.

وي افزود: اگر بسته شدن تيم‌مان زمان برد و نتوانستيم ويزا بگيريم، به كشورهايي مي‌رويم كه به داشتن ويزا احتياج ندارند ولي شرط‌‌مان اين است كه حتما سه بازي در سطح ليگ برتر آن‌ها انجام ‌دهيم. اگر هم نتوانستيم به اين كشورها برويم به تهران خواهيم رفت و سه بازي تداركاتي‌ با تيم‌هاي ليگ برتري خودمان انجام مي‌دهيم و احتمالا، نيم‌فصل به خارج برويم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار