اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

 امضای تفاهم نامه توسعه فناوری نفت وگاز  بین استاندارخوزستان و ستادتوسعه فناوری وابسته به  معاونت ریاست جمهوری
 تفاهم نامه توسعه فناوری نفت وگاز خوزستان در 11 ماده صبح امروز چهارشنبه بین دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان و دکتر جعفرتوفیقی دبیرستاد توسعه فناوری و نوآوری درصنت نفت وگاز وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درمحل سالن جلسات استاندارخوزستان امضا و مبادله گردید.

  گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است این تفاهم نامه در راستای اهداف سند چشم انداز توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی و باعنایت به سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با عنایت و حمایت استاندارخوزستان از چرخه تولید , توزیع و مصرف دانش و اطلاعات ,  بین بخش دولتی و خصوصی امضا و  مبادله شده است .

   توانمند سازی , تقویت و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه فناوری و نوآوری درصنایع نفت و گاز استان خوزستان همچنین تامین و هدایت منابع مورد نیاز بخش های مختلف پژوهشی , مطالعاتی و تولیدی از مفاد اصلی این تفاهم نامه می باشد.

  این تفاهم نامه همچنین بمنظور  ایجاد فضای کسب و کار مبتنی برتوسعه فناوری نفت و گاز خوزستان  وبا این اعتقاد که توسعه فناوری مهمترین عامل گذرازصنایع تولید محور به سمت صنایع دانش بنیان است ,  مبادله شده است .

   علی عماد معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان مدت اجرای این تفاهم نامه را سه سال عنوان کرد و افزود: برای ضمانت اجراو عملیاتی کردن و پیگیری این تفاهم نامه کارگروهی با مسوولیت این معاونت و مشارکت دستگاههای ذیربط درخوزستان تشکیل می شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار