اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
دکترتوفیقی :
دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز و زغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: باید در همه شرایط حمایت، پشتیبانی، توسعه فضای بازار، حمایت از تحقیق و توسعه تجاری سازی تکنولوژی و هر اقدامی که به روند توسعه کشور کمک می کند را در دستور کار قرار داده و برای آن تلاش کنیم.
دکتر جعفر توفیقی دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: تفاهم نامه منعقده با استانداری خوزستان آغازیک اتفاق بسیارمهم دراین استان خواهد بود.

  به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان  وی چهارشنبه 26 فروردین 94 در مراسم انعقاد تفاهم نامه توسعه فناوری در صنایع نفت و گازاستان خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، افزود: اولین گام  شروع کارتوسعه فناوری نفت وگاز درمناطق , دراستانی صورت گرفته که در زمینه فناوری بسیار حائز اهمیت است، فناوری یکی از موتورهای محرک اقتصاد دانش بنیان و پشتیبان اقتصاد مقاومتی است و می تواند حامل خیر و برکاتی بسیاری برای کشور باشد.

وی افزود: توسعه فناوری و نوآوری صنعت، گاز و زغال سنگ زیر مجموعه فعالیت های ستاد نفت و گاز است و مأموریت های اصلی این ستاد حمایت همه جانبه از بخش خصوصی است تا قادر باشد به توسعه فناوری در کشور کمک کند.

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز و زغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: باید در همه شرایط  حمایت، پشتیبانی، توسعه فضای بازار، حمایت از تحقیق و توسعه تجاری سازی تکنولوژی و هر اقدامی که به روند توسعه کشور کمک می کند را در دستور کار قرار داده و برای آن تلاش کنیم.

توفیقی بیان کرد: باید تمام تمرکز خود را در زمینه های تکنولوژی سازی و تحقیق برای بیشتر شدن تولید نفت و گاز قرار دهیم زیرا این موارد بیشترین سود و ارزش افزوده را برای کشور داشته و اگر این بخش فعال تر شود تأثیر بسیار خوبی را در دانشگاه ها، بازار تکنولوژی استان خوزستان که یکی از مهترین تولید کنندگان نفت و گاز است  خواهد گذاشت .

وی ادامه داد: شاید مهمترین دلیل و عاملی که ستاد را بنا داشت تا طراحی و توسعه را از این استان شروع کند این است که همه عوامل درگیر از جمله دانشگاه های با بار علمی زیاد، پارک علم و فناوری در این استان فراهم است و مدیران فعال در حوزه نفت و گاز می توانند یک بازار بسیار وسیع و پر رونق را در این استان به وجود آوردند.

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز و زغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ستاد توسعه نوآوری نفت و گاز  با حمایت معاون پژوهشی و فناوری رئیس جمهور، وزارت نفت و استاندار خوزستان تمام توان خود را برای پشتیبانی از این طرح در این استان اعلام می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار