اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان بيان كرد: نياز و اصرار بر تغييرات از موضوعاتي است كه پس از انتخابات با آن مواجه مي​ شويم و به همین منظور تمام عزل و نصب​ها با توجه به موضوعات اجتماعي و پتانسيل​ هاي مناطق طي اين يك سال و نيم انجام شد.
استاندار خوزستان گفت: عليرغم تمام فراز و فرودها طي يك سال و نيم گذشته در ارتباط با مردم و عزل و نصب​هاي اداري، گام‌هاي بسيار خوبي برداشته شده است؛ به طوري كه امروز قطار مديريت استان روي ريل قرار گرفته و حركت مي​كند.
 
به گزارش ایسنا، عبدالحسن مقتدایی در نشست هم​انديشي فرمانداران و بخشداران استان در راستاي اجراي سياست​هاي دولت تدبير و اميد كه امروز (29 فروردين​ماه) برگزار شد، عنوان‌كرد: اگر قرار است كار در خوزستان موفق شود، قطعا بايد حجم و اندازه آن به عظمت عبور آب از كارون باشد.
 
وي افزود: در انجام هر كاري با هماهنگي بين‌بخشي موفقيت به دست مي​آيد. تجربه ثابت كرده كه تفاهم و برادري در يك محيط با رعايت حقوق، زمينه موفقيت را فراهم مي​كند؛ بنابراين اگر هر كس فعاليت​هاي خود را در چارچوب قانون انجام دهد، به موفقيت دست مي​يابد؛ در غير اين‌صورت تعرض به حقوق همديگر كاستي​ها و اشكالاتي به دنبال مي​آورد.
 
استاندار خوزستان بيان كرد: نياز و اصرار بر تغييرات از موضوعاتي است كه پس از انتخابات با آن مواجه مي​شويم و به همین منظور تمام عزل و نصب​ها با توجه به موضوعات اجتماعي و پتانسيل​هاي مناطق طي اين يك سال و نيم انجام شد.
 
مقتدايي خاطرنشان كرد: از مجموعه اقدامات انجام شده نهادسازي بود كه به همین منظور تعداد سازمان​هاي مردم‌نهاد استان را به‌طور قابل توجهي افزايش دادیم. اين كار به گونه‌ای انجام شد كه ما در كنار فعاليت​هاي جانبي، به نهادسازي در حوزه​هاي مختلف پرداختيم.
 
وي با اشاره به انتخابات امسال گفت: با توجه به اين‌كه در آستانه انتخابات قرار داريم و حساسيت​ها و تنوع ​هايي كه در استان وجود دارد لازم است هوشيار باشيم تا انتخاباتي سالمی برگزار و در عين حال از آرای مردم صيانت كنيم.
 
استاندار خوزستان عنوان كرد: براي حفظ از آرای مردم لازم است افرادي سازماندهي شده براي صندوق​های رای انتخاب شوند كه پيش از انتخابات از آموزش​هاي لازم برخوردار شده باشند.
 
همچنين فرج‌الله خبير، معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان در اين نشست اظهاركرد: از زمان روي كار آمدن دولت جديد با توجه به فضايي كه در سطح كشور ايجاد شد، يكي از اهداف باز كردن حوزه سياسي، فراهم كردن زمينه براي فعاليت گروه​ها، احزاب و تشكل​هاي سياسي است. تاكنون چندين جلسه با موضوعات مختلف سیاسی با اين گروه​ها برگزار كرديم.
 
وي افزود: در ارتباط با مباحثي كه درباره رسانه​ها داشتيم، با توجه به اثرگذاري كه رسانه​ها در فضاي سياسي دارند، جلسات مشتركي با مديران رسانه​ها در استان داشتيم تا برنامه​ها و سياست​های دولت را به نحو مطلوبي اجرا كنيم.
 
معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان خاطرنشان‌كرد: از جمله اقدامات ديگر در حوزه سياسي استفاده از ظرفيت نخبگان و انديشمندان سياسي استان است. در اين راستا مجمع توسعه استان تشكيل شده و هم‌اكنون در حال فعاليت است. اين مجمع به تدريج به يك سازمان غيردولتي در زمينه فعاليت​هاي سياسي تبديل خواهد شد كه تمام نقطه نظرات خود را در حوزه​هاي مختلف به ما ارائه می‌دهد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment بیزحمت ریل این قطاررو ازسمت ...رد کنین ببینین چهخبره ممنون.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار