اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
اولتیماتوم استاندار خوزستان به ادارات بدون مدیرکل
دکتر مقتدایی گفت: دستگاه ها برای برگزاری یک همایش فرهنگی، هنری عمدتا از خدمات ملموسی که در استان وجود دارد استفاده نمی کنند و حتی دیده شده که در برنامه های خود مجری های غیر بومی را به کارگرفته اند که به درستی جایگاه مسوولان استان را نمی دانند.
استاندار خوزستان: تکلیف اداراتی که دارای سرپرست هستند , باید بزودی مشخص شوند

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دردومین نشست شورای اداری استان درسال 94 که با حضور معاون سیاسی وز یرکشور درسالن شهید هاشمی برگزارشد تاکید کرد که تکلیف اداراتی که دارای سرپرست هستند باید هرچه زودتر مشخص شود تا مسوول اداره درآن جایگاه احساس راحتی کرده و بتواند به نحوه بهتری مدیریت کند.

  به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان دکتر مقتدایی گفت :  تا کنون نزدیک به 7 تا 8 اداره درخوزستان  هنوز دارای سرپرست هستند که خواهش من این است که اداره کل ها مراحل تأیید و تثبیت این مدیران را انجام دهند.

   استاندار خوزستان باردیگرنسبت به خرید کالا و خدمات درون استان توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت : این کار باید دراولویت قرارگیرد. موردی را که در ایام گذشته بسیار به آن پرداخته شد، تأکید بر استفاده از خدمات دورن استان بود که متأسفانه به این مورد کم توجهی بسیاری شده است به گونه ایی که شاهد این هستیم دستگاه ها برای برگزاری یک همایش فرهنگی، هنری عمدتا از خدمات ملموسی که در استان وجود دارد استفاده نمی کنند و حتی دیده شده که در برنامه های خود مجری های غیر بومی را به کارگرفته اند که  به درستی جایگاه مسوولان  استان را نمی دانند.

استاندار خوزستان به استفاده از ظرفیت های بالای علمی دانشگاههای خوزستان تاکید کرد و گفت :دانشگاه ها و مراکز علمی با قدمت چندین ساله و سابقه درخشان در استان وجود دارد که مغفول مانده و متاسفانه همچنان ناشناخته هستند.

وی گفت: بسیاری از ارگان ها و سازمان های استان خوزستان می توانند برای برگزاری برنامه ها و همایش های خود از این مراکز علمی و دانشگاه ها استفاده کنند که در کنار معرفی این مراکز به سایر استان ها ومردم در تجهیز و کمک به این دانشگاه ها کاری انجام شده باشد.

   مقتدایی افزود:  دانشگاه کشاورزی رامین در شهر ملاثانی دارای  سابقه 60 ساله است که متأسفانه این دانشگاه دولتی بسیار مورد غفلت و گم نامی واقع شده است . در این زمینه باید حساسیت هایی ایجاد شود و به شکلی از ارگان هایی که با این مجموعه علمی در ارتباط هستند بخواهیم روابط خود را با این دانشگاه بیشتر کرده و به آن کمک کنند.

  وی افزود: دراین راستا  به طور مثال هر سازمانی که کنفرانس علمی دارد که به موضوعات این دانشگاه مربوط است آن کنفرانس را در آن دانشگاه برگزار کرده و پشتیبانی آن از مرکز استان باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment سلام جناب دکتر مقتدایی پس کی فکری برای حل مشکل ما کارکنان... خوزستان خواهید کرد؟ آیا 11 سال ریاست برای یک نفر کافی نیست؟ از شما خواهش میکنم فردی را بعنوان نماینده خودتان به این اداره کل بفرستید و از نزدیک به صورت میدانی برای جنابعالی گزارشی تهیه نمایند.
مچکریم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment دکتر جان خواهشا ما کارکنان ف را دریابید. . می طلبد جنابعالی طرحی نو در این سامان در اندازید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار