شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵

فرماندار اهواز گفت: از اول خردادماه تردد خودروها و كاميون‌هاي بنكداران در مركز شهر در طول شبانه روز ممنوع است و اين طرح حداكثر تا 20 روز آينده قابل اجرا است.

عبدالعزيز فدعمي در گفت‌وگو با ايسنااظهاركرد: اين طرح هم‌اكنون عملياتي شده و در صورت مشاهده تخلف، خودروهاي متخلفان توقيف و به سمت پاركينگ هدايت خواهند شد.

وي افزود: هدف و تاكيد ما خروج بنكداران از محدوده مركز شهر اهواز است و پس از اجراي اين طرح نيز شهرداري اهواز با توجه به كسب مجوز از مراجع قضايي در صورت عدم خروج بنكداران از مركز شهر، نسبت به پلمپ اين واحدها اقدام مي‌كند.

فدعمي تصريح‌كرد: در چند دهه گذشته استقرار و وجود بنكداران در مركز شهر مشكلي ايجاد نمي‌كرد، اما هم‌اكنون با توجه به حجم بالاي ترددها، مركز شهر ديگر ظرفيت ورود خودروهاي سنگين را ندارد و از آن‌جايي‌كه مركز شهر محلي براي سكونت است، همواره ما با مراجعات و مكاتبات اعتراض‌آميز مردم نسبت به تردد و ايجاد مزاحمت‌هاي كاميون‌هاي بنك‌داران مواجه بوده و هستيم.

وي با بيان اين‌كه فرمانداري اهواز اصراري بر استقرار بنكداران تنها در شهرك بنكداران ندارد، گفت: بنكداران مي‌توانند مطابق ميل خود در جاي ديگري غير از مركز شهر مستقر شوند،  اما شهرك بنكداران مكان مناسبي براي آن‌ها است. مكان اين شهرك جنب بازار آهن‌فروشان شرق اهواز است و امكانات زيرساختي از جمله آب، برق، گاز، تلفن‌، بانك و فضاي سبز در آن فراهم شده است.

فدعمي اظهارداشت: در حال حاضر 320 واحد تجاري براي بنكداران در شهرك بنكداران در حال ساخت است كه تاكنون بيش از 70 واحد تكميل شده و بنكداران در آن‌ها مستقر شده‌اند. بعضي از بنك‌داران نيز زمين‌هايي در شهرك‌ خريداري كردند اما هنوز نسبت به ساخت‌وساز اقدام نكرده‌اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار