اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان:
کلاه کج عدم استفاده از ظرفیت درست بخش خصوصی ،خیرین و مردم در حمایت از آموزش و پرورش را از دیگر مشکلات این سازمان بزرگ دانست و همچنین نقش دانش اموزان را در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی این سازمان کمرنگ دانست و خواستار میدان دادن بیشتر به دانش اموزان شد.
رضا کلاه کج عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان بعد از برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه94 و با حضور استاندار خوزستان ، بعضی از معاونین استاندار و فرمانداران و اعضای شوراهای آموزش و پرورش گفت :بعد از برگزاری جلسات متعدد شورای آموزش و پرورش در طی سال های گذشته و حال همچنان این سئوال باقی مانده است که آیا واقعا مشکلات آموزش و پرورش حل میشود یا خیر؟

کلاه کج گفت : سالهاست صحبت از مطالبات این سازمان عریض و طویل و بسیار مهم از سازمانها و دستگاههای مختلف مطرح است اما هیچوقت خبری از حل مشکلات مالی و نیروی انسانی آن به گوش نمی رسد و بحث مطالبات در آموزش و پرورش آنقدر پررنگ و جدی شده است که دیگر تمام توان استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش را معطوف به این مسئله نموده است .

رضا کلاه کج فعال فرهنگی و کارشناس امور جوانان و نوجوانان با سابقه 16 سال تدریس در این مجموعه نورانی ، مشکل آموزش و پرورش را در جای دیگر می داند که قول داده است در مجالی مفصل به این امر بپردازد .

او توجه به آموزش و پرورش را فقط در حد استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش می داند و در بین مدیران دیگر دستگاههای مرتبط با جوان و نوجوان عزم جدی برای حل مشکلات آموزش و پرورش نمی داند و مهاجرت بی رویه معلمان زبده وخلاق استان بدلیل وجود مشکلات فراوان و عدم توجه به این قشر زحمتکش را مسئله ای مهم در بین مدیران بدهکار به آموزش و پرورش نمی بیند .

کلاه کج عدم استفاده از ظرفیت درست بخش خصوصی ،خیرین و مردم در حمایت از آموزش و پرورش را از دیگر مشکلات این سازمان بزرگ دانست و همچنین نقش دانش اموزان را در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی این سازمان کمرنگ دانست و خواستار میدان دادن بیشتر به دانش اموزان در مدرسه و تکریم جدی مقام معلم در استان شد.

وی  گفت : تا انگیزه و جایگاه معلم را ارتقاء ندهیم و انها را وارد تصمیم گیری های آموزشی و پرورشی نکنیم اتفاق خاصی در استان نخواهد افتاد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
comment
1
0
comment آفرین آقای کلاه کج
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار