شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
مدیر کل روابط عمومی استانداری:
درویش افزود: ما در بسیاری از مواقع از مدیران ادارات و سازمان های استان به دلیل عدم توجه به روابط عمومی ها گله می کنیم و در این راستا این جشنواره را تشکیل داده تا روابط عمومی ها را به جایگاهی که شایسته آن هستند، برسانیم.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان:روابط عمومی ها مظهر هم دلی و ارتباطات هستند
 مشاوراستاندارو مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: برگزاری جشنواره سلام برای روابط عمومی های استان به منظور ایجاد یک جو همدلی و گسترش ارتباطات است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، جمال درویش صبح یکشنبه 13 اردیبهشت 94 در نشست خبری دومین جشنواره سلام که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها از جنس یکدیگر هستند و اگر رسانه ها به روابط عمومی ها توجه نکنند نمی توان از کسی انتظار دیگری داشت.

وی افزود: ما در بسیاری از مواقع از مدیران ادارات و سازمان های استان به دلیل عدم توجه به روابط عمومی ها گله می کنیم و در این راستا این جشنواره را تشکیل داده تا روابط عمومی ها را به جایگاهی که شایسته آن هستند، برسانیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اظهار کرد: اولین دوره جشنواره سلام سال گذشته برگزار شد و ما در صدد این بودیم که همانند روز کارگر و روز پدر, روزی را برای روابط عمومی ها مدنظر داشته باشیم تا با تجلیل از آن ها انگیزه ایی برای مطرح شدن در آن ها به وجود آید و موضوع روابط عمومی ها و اهمیت آن مطرح شود، این رویداد نیز در قالب هفته روابط عمومی ها برگزار خواهد شد.

درویش بیان کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز این درخواست را داریم که در جشنواره سلام شرکت کرده چون این هفته مختص روابط عمومی ها و ارتباطات است.

وی ادامه داد: مکان برگزاری این جلسه در تالار شهید مطهری دانشکده علوم، دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد  و با همت سازمان ها و ادارات استان برگزار خواهد شد و این جشنواره نیز می تواند آزمونی برای هم دلی باشد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب شعاری را برای هر سال معرفی می کند و این انتقاد برما  وارد است که این شعارهایی که بسیارحساب شده است آنگونه که باید و شاید تبیین نشده است و ما بر این اساس نام این جشنواره را نقش روابط عمومی ها در ایجاد هم دلی گذاشته ایم.

درویش گفت: سال گذشته برای جشنواره سلام و شرکت در آن هزینه ایی از روابط عمومی ها گرفته می شد که امسال به صورت رایگان بوده و انشالله گواهی نامه های معتبری در اختیار آن ها قرار داده می شود.

وی در خصوص شورای هماهنگی روابط عمومی ها عنوان کرد: این شورا مدت زیادی نیست که شکل گرفته است و هدف از آن این است که روابط عمومی ها خود را باور کنند و این نکته را مدنظر داشته که اطلاع رسانی یکی از وظایف روابط عمومی ها بوده و افکار سنجی و فرهنگ سازی نیز از دیگر وظایف روابط عمومی ها است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان افزود: بار علمی این جشنواره بر عهده دانشگاه شهید چمران بوده و تمام سعی ما بر این است که این کار علمی ارزشمند با موارد مادی آغشته نشود.

درویش اظهار کرد: مقیاس ها در وزارت خانه ها و سازمان های مختلف فرق می کند، به گونه ایی که روابط عمومی استانداری خوزستان در مقیاس های وزارت کشور جزء 5 استان اول کشور است و ارتباطات بین روابط عمومی ها باید هرچه بیشتر افزایش یابد.

در ادامه این جلسه هومن خورشید معاون اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز بیان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی ها طبق دستور استاندار خوزستان و مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان از 6 ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در دوره های گذشته این شورا به صورت فصلی بوده و تداوم نداشت و ما در شرایطی که موقعیت ایجاد یک نهاد جدید نبود با یک نگاه حداقلی سعی کردیم با ایجاد این شورا ارتباطی را میان روابط عمومی ها ایجاد کنیم.

 وی افزود:  در این دوره قرار است یک هماهنگی بین روابط عمومی ها به منظور پاسخ گویی به مردم ایجاد شده و بر اساس توان دستگاه ها در سالی که شرایط اقتصادی بر دولت حاکم است این شرایط را در نظر گرفته و مراسمی را در خور روابط عمومی های استان برگزار کنیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
comment
0
1
comment باسلام...متاسفانه روابط عمومی... با خبرنگاران لج بازی می کند و آنها را به جلسات دعوت نمی کند یا گزینه شی عمل می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار