شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور:
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه وظیفه ما این است که پیگیر احداث فرودگاه جدید اهواز باشیم، گفت: باید دولت و مقامات استانی کمک کنند تا این فرودگاه راه بیافتد.
 
به گزارش ایسنا حسین اکرمیان در نشست هماهنگی بررسی مسایل فرودگاه‌های استان که امروز 20 اردیبهشت ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای احداث هر فرودگاه به وجود 16 فاکتور نیاز است تا بتوانیم کار احداث آن را آغاز کنیم.
  
وی افزود: زمینی که برای احداث فرودگاه جدید در نظر گرفته شده برای 20 سال آینده مناسب است اما نمی‌تواند در آینده‌ای دورتر پاسخگوی این فرودگاه باشد و لازم است که بازدیدهایی از این زمین داشته باشیم.
 
اکرمیان با بیان اینکه جنس و شرایط زمین فرودگاه باید مورد مطالعه قرار بگیرد، اظهار کرد: شاید برای احداث فرودگاه جدید اهواز نیاز به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار باشد اما برای اجرای فاز اول آن باید نزدیک به یک هزار و 500 میلیارد تومان هزینه شود.
 
وی با بیان این‌که اعتبارات احداث فرودگاه جدید باید به صورت موثر و مداوم تامین شود، بیان کرد: نقدینگی باید مناسب باشد تا فرودگاهی خوب در شان خوزستان و کشور طراحی و احداث شود.
 
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور گفت: امیدواریم بتوانیم در دیدار با وزیر راه و شهرسازی برنامه کامل احداث فرودگاه اهواز را آماده کنیم و اگر این برنامه به شکل مناسبی آماده شود، قطعا همه چیز خوب پیش می‌رود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment انشاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار