اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
جوان حادثه دیده در سانحه رانندگی در اندیمشک به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا شبکه های اجتماعی که ظاهرا هر روز به دنبال سوژه ای برای جلب مخاطب می باشند این بار سانحه تصادف یک جوان 14 ساله اندیمشکی را نشانه رفته و به طور گسترده به آن پرداخته اند.

حامد ظهراب نژاد نوجوان 14 ساله و ورزشکار اندیمشکی پنجشنبه شب حین موتورسواری با یک دستگاه پژو تصادف کرده و بدلیل خرد شدن استخوان پای چپ راهی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک شد.

به گفته یکی از همراهان این جوان مصدوم ، بیمارستان امام علی (ع) به دلیل نبود پزشک کشیک ارتوپد در بیمارستان ، از پذیرش وی خودداری کرده و وی را به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام می کند که این بیمارستان نیز از پذیرش وی خودداری می نماید.

به دنبال این حادثه فرماندار ، نماینده و تعدادی از مسوولان شهرستان اندیمشک وارد عمل شده و با پیگیری انجام شده، این بیمار مصدوم به بیمارستان دزفول منتقل گردید که البته طبق آنچه که در شبکه های اجتماعی آمده باز هم بیمارستان دزفول از پذیرش وی خودداری کرد.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک که خود شخصا پیگیری درمان این جوان مصدوم اندیمشکی شده بود با تامین یکدستگاه آمبولانس وی را برای درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام کرد که البته باز هم فایده ای نداشت.

حامد ظهراب نژاد فرد مصدوم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ساعت ها در راهرو بیمارستان گلستان اهواز سرگردان بوده و اقدامی برای پذیرش و درمانم نشد.

وی افزود:با وساطت یک پزشک دزفولی به نام دکتر اسکندری و با هزینه شخصی مجددا به بیمارستان دزفول اعزام شده و با پیگیری این پزشک در بیمارستان بزرگ دزفول بستری و تحت درمان قرار گرفتم.

وی نسبت به وضعیت درمان در شهرهای مختلف استان خوزستان انتقاد کرده و خواستار رسیدگی مسوولان ذیربط به مشکل کمبود امکانات پزشکی برای مصدومان حوادث شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول هر گونه سهل انگاری در درمان جوان مصدوم اندیمشکی در بیمارستان دزفول را تکذیب کرد. 

فریدون جعفریانفر به خبرنگار ایرنا افزود:حامد ظهراب نژاد جوان اندیمشکی دیروز بر اثر تصادف موتور سیکلت دچار حادثه شکستگی پا شد که به بیمارستان دزفول منتقل شد. 

وی افزود:بیمارستان دزفول ضمن پذیرش بیمار به دلیل عدم امکان درمان و جراحی وی به دلیل نوع شکستگی استخوان و پیچیدگی خاص عمل ، بیمار را به بیمارستان گلستان اهواز اعزام کرد. 

جعفریانفر با بیان اینکه بیمارستان دزفول برای پذیرش و درمان این جوان مصدوم کوتاهی نکرده است اظهار داشت:بیمار اندیمشکی در بیمارستان اهواز جراحی شد. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد:متاسفانه برخی افراد مغرض در این خصوص احساساتی شده و اعزام بیمار به اهواز را عدم پذیرش بیمار تلقی کرده اند در حالی که اعزام بیمار با هماهنگی بیمارستان دزفول انجام شده است. 

وی گفت:هیچ مشکلی برای پذیرش بیماران اندیمشکی در بیمارستان دزفول وجود ندارد و بیمارستان بزرگ دزفول حتی به بیماران استانهای همجوار نیز خدمات درمانی ارایه می کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment بیمارستان ... از بس که موارد اورژانسی داره که خیلیها تو راهرو چند روزی سرگردان میمونن و بیمارستان ... نیز با وجود تبلیغات زیاد فقط ...رو پذیرش میکنه که جای تآسفه؟؟؟!!!!
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
0
1
comment چند وقت پیش هم یکی از شهروندان شوشتری برای سونوگرافی به بیمارستان گنجویان دزفول مراجعه میکنه و بدلیل ... و بطور کلی ... از پذیرش وی خودداری میکنند؟؟؟؟!!!!
....
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
comment
0
0
comment هر بیمارستانی موظف است در درجه اول به حوزه تحت مدیریت خود سرویس بدهد.
... نگذاشت اندیمشک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی دزفول فعالیت نماید و لذا بیمارستان دزفول قانونا موظف به دادن آمبولانس اضافی به اندیمشک نیست ....
و بیمار بیمارستان امام علی ع اندیمشک باید با آمبولانس خودشون به اهواز منتقل می شده..... چون تجهیزات عملش تو دزفول موجود نبوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار