اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز
محمدزاده افزود:باید در کنار آموزش فنی، به آموزش علمی نیز توجه کرد. افراد شاغل در حوزه های مختلف صنعتی که می‌خواهند در مشاغل و انجام ماموریت موفق باشند باید آموزش‌های تخصصی را طی کنند و توانمند باشند.
مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز برای رفع نیاز آموزش های علمی و تخصصی شاغلین در حوزه صنعت نفت و همکاری با مجتمع آموزش علوم و فنون ظرفیت های لازم را دارد. 

استاندار خوزستان، معاون سیاسی استانداری خوزستان، مدير عامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي خوزستان و رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز از مجتمع آموزش فنون اهواز در منطقه برومي بازديد كردند .

به گزارش روابط عمومی مرکز، مهدی محمدزاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از این مرکز متعلق به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: با عنایت به اینکه مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز بالاترین جامعه آماری دانشجویی در حوزه صنعت استان خوزستان را دارد، لذا این پتانسیل را دارد که جهت آموزش شاغلین در حوزه صنعت نفت با همکاری مجتمع آموزش فنون صنعت نفت بخشی از نیازهای استان و منطقه را تأمین کند.

رئیس بزرگترین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی صنعتی استان خوزستان در ادامه افزود: در صنایع باید در کنار آموزش فنی، به آموزش علمی نیز توجه کرد. افراد شاغل در حوزه های مختلف صنعتی که می‌خواهند در مشاغل و انجام ماموریت موفق باشند باید آموزش‌های تخصصی را طی کنند و توانمند باشند.

گفتنی است مجتمع آموزش فنون اهواز در منطقه برومی در ۱۰ کیلومتری شهر اهواز واقع شده است. مجتمع آموزش فنون فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ زیر نظر شرکت ملی نفت ایران آغاز کرد و دارای حدود ۳۶ هزار متر مربع فضای آموزشی و خدماتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار