شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
شهردار اهواز:
سید خلف موسوی گفت: پروژه فوق اهدایی ما به شهدا به خصوص شهید بندر و شهدای حرم شهیدان کجباف، دریساوی و تقوی فر است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار کردند.
شهردار اهوازدر مراسم کلنگ زنی  تقاطع چند سطحی شهید بندر(چهارشیر):  اولویت  فعالیتهای شهرداری اهواز تامین خواسته های شهروندان است

کلنگ بزرگترین تقاطع چند سطحی جنوب غرب کشورصبح امروز با حضور آیت ا... موسوی جزایری، استاندار خوزستان، شهردار و اعضای شورای شهر اهواز، سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان، افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستلان، کاظمی نژاد مدیرکل شهر و شوراهای استان و مسئولان استانی و شهری به زمین زده شد.

 در ابتدای این آیین شهردار اهواز گفت: پروژه عظیم و بزرگ احداث تقاطع  چند سطحی میدان شهید بندر(چهارشیر) اهواز با همکاری سایر دستگاههای استان به خصوص سازمان میراث فرهنگی و معاونت عمرانی استانداری خوزستان کلنگ زنی می شود. خوشبختانه نگاه اعضای شورای شهر و فرمانداری به مسائل عمرانی و توسعه شهر اهواز نگاهی مثبت و قابل تقدیر است.

سید خلف موسوی افزود: یکی از دستگاههایی که بیشترین همکاری را در راستای اجرای این پروژه با ما داشت،  سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است، زیرا در این مسیر اثر مهمی به نام چهارشیر که ثبت ملی است قرار دارد و در این پروژه قرار است این اثر به یک پارک موزه تبدیل شود و با در نظر گرفتن این موضوع، موفق به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی شدیم تا یکی از شاه راههای اصلی شهر اهواز راکه مرکز ورود و خروج خودروها از مسیرهای ماهشهر،اندیمشک و شوشتر است را از ترافیک برهانیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویتهای کاری شهرداری اهواز این است که ببینند شهروندان ازخدمت گزاران خود چه خواسته ای دارند و نسبت به این خواسته یک کار بزرگ و ماندگار انجام دهند. بدون شک این پروژه یکی از نیازهای مردم برای کاهش و رفع ترافیک است که این پروژه اثرگذار و ماندگار خواهد بود.

شهردار اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: پروژه فوق ، بزرگترین تقاطع چند سطحی جنوب غرب کشور است که با 5/1 کیلومتر پل سازی و اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال انجام می شود.

وی از دیگر مشخصات این پروژه را 4 سطحی بودن آن دانست و ادامه داد: این پروژه در بخش اصلی پل از نوع بتن صندوقه ای پیش ساخته پس تنیده با طول پل سازی به میزان 500 متر در بخش سازه ای پل های طبقاتی و از نوع بتنی دال مجوف و با طول 1000 متر است. عرض پل 7/36 متر، عرض پل های طبقاتی 3/9 متر، اجرای کل لوپ سازی در تقاطع میدان شهید بندر با طول کلی 5/1 کیلومتر و با مساحت 32000 متر مربع و زمان اجرای عملیات ساخت لوپ 30 ماه         پیش بینی شده است و تعداد 350 عدد شمع بتنی به قطر120 سانتی متر و به عمق متوسط 20 متر نیز انجام می شود.

سید خلف موسوی گفت: پروژه فوق اهدایی ما به شهدا به خصوص شهید بندر و شهدای حرم شهیدان کجباف، دریساوی و تقوی فر  است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار کردند.

شهردار اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور ما  علیرغم تمام تحریمها، مشکلات و محدودیتهایی که استکبار جهانی برایش ایجاد کرده است با همت و غیرت جوانان و مهندسین خود نشان داده که همیشه پیروزاست و هیچ قدرتی  نمی تواند مانع پیشرفت آن شود . انشاا... بتوانیم با خدمت رسانی به مردم و تلاش شبانه روزی، مانع شاد شدن دشمنان شویم.

وی همچنین از حمایتهای مالی و تامین اعتبارات لازم این پروژه از سوی اداره کل مالیات بویژه مهندس کاویانی تقدیر و تشکر کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار