شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
سید موسی بلادیان مدیر ستاد اقامه نماز خوزستان از محمد سعید شرفی مدیرکل فرودگاه اهواز در خصوص بهسازی و بازسازی مسجد معراج ، تقدیر و تشکر کرد .
تقدیر مدیرکل ستاد اقامه نماز استان خوزستان از مدیر کل فرودگاه اهواز در راستای بهسازی مسجد فرودگاه اهواز.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های خوزستان ؛ سید موسی بلادیان مدیر ستاد اقامه نماز خوزستان از محمد سعید شرفی مدیرکل فرودگاه اهواز در خصوص بهسازی و بازسازی مسجد معراج ، تقدیر و تشکر کرد . 

این بهسازی ها شامل رنگ آمیزی داخلی مسجد، بهسازی دیوارها ، سیستم های گرمایش و سرمایش ، مفروش کردن کامل مسجد ، روشنایی داخلی ، نورپردازی محیط بیرونی ، سیستم صوتی و ... می باشد . 

شایان ذکر است ، مسجد معراج فرودگاه اهواز در اسفند ماه سال گذشته با هزینه ی بالغ بر پانصد میلیون ریال مورد بهسازی و بازسازی قرار و در فرودین امسال با حضور آیت اله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بازگشایی شد .

گفتنی است ؛ مسجد معراج فرودگاه اهواز همه روزه جهت اقامه نماز ظهر و مغرب عشا به جماعت ، پذیرای نمازگزاران گرامی می باشد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
0
1
comment با عرض سلام خدمت مسئولین محترم سایت،
کاش جناب آقای بلادیان یک وقت خودش تنها به فرودگاه مراجعه نمایید تا با بسته بودن درب مسجد مواجه شود. قبل از عید جهت بدرقه حجاج به فرودگاه رفتیم آنها برای نماز به سالن انتظار رفتند وقتی ماموران خدوم ناجا دیدند که آنها عازم حج هستند از ورود آنها به سالن انتظار پرواز داخلی جلوگیری کردند، در برگشت مشاهده کردند که نمازخانه نیز بسته و لاجرم در محوطه فرودگاه بیرون که معلوم نبود کی تمیز شده نمازخواندند.
قابل توجه مسئول محترم فرودگاه که من تاکنون هروقت به فرودگاه رفتم همیشه بسته بود
comment
راننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment آقای بلادیان
درایام نوروز و زمستان مردم برای سفر به خوزستان می آیند اما موقع استفاده از لوازم بهداشتی و گرفتن وضو و نمازخانه ها دچار نومیدی شده اند و به مسئولین استانی مثل شما خرده و ایراد میگیرند .
آیا وضعیت نابسامان پمپ بنزین ها را خودتان از نزدیک دیده اید .
بعضی از ماموریتها توسط برخی ادارات و بصورت اشتراکی انجام میدهند اما... نداشته است مسافران بهترین جا و مورد اطمینان از لحاظ امنیتی برای ادای فریضه نماز , نمازخانه های پمپ بنزینها هستند چه درشهرها و چه دربین شهرها , اما متاسفانه بسیار وضع اسفناکی دارند نیاز است مسئولین استان و استانداری محترم پیگیری کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار