اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
رییس شورای شهر اهواز:
سعادت نیا خواستار حمایت تمام و کمال دستگاه های قضایی از شورا و شهرداری اهواز در برخورد با پدیده زمین خواری شد.
 رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز خواستار حمایت تمام و کمال دستگاه های قضایی از شورا و شهرداری در برخورد با پدیده زمین خواری شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز؛ حجت الاسلام سعادت نیا در نشست با معاون دادستان استان خوزستان و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، شهردار و معاونان و مدیران مناطق شهرداری اهواز که در محل سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد گفت: شاهد بالاترین آمار زمین خواری و تصرفات غیر قانونی در منطقه 3 و 6 شهرداری کلانشهر اهواز هستیم که موید این گفته به قتل رسیدن مامور اجراییات شهرداری در سال گذشته در منطقه 6 به دست یکی از متصرفان غیر قانونی بود.

وی با بیان اینکه باید به ریشه یابی این معضل پرداخت عنوان کرد: با توجه به گستردگی کلانشهر اهواز مقابله با چنین پدیده ای عزم و اراده جدی شورا و شهرداری و در کنار آن حمایت تمام و کمال ضابطان قضایی را کما فی السابق می طلبد، ما باید بدانیم ریشه این مساله در کجاست؟ آیا ابزار لازم در اختیار شهرداری قرار ندارد؟ آیا اطلاعات زمین های موجود به بیرون درز پیدا می کند؟ مساله چیست؟

سعادت نیا ادامه داد: چنین موضوعی کیان شهر و شهرداری را زیر سوال می برد؛ من انتظار دارم دستگاه های امنیتی و قضایی با تمام قوا به یاری ما بیایند تا به ناحق ما زیر سوال نرویم؛ باید تمامی جوانب و زوایای این قضیه را سنجید و طوری عمل کرد که متهم به بی دقتی یا کم توجهی نشد، بعضی اوقات یک متصرف به طور غیر قانونی زمینی را تصرف و اقدام به ساخت و ساز کرده و سپس به افرادی با بضاعت مالی اندک و ضعیف واگذار می کند و ما در زمان برخورد با خریدار ضعیف برخورد می کنیم اما اصل کاری کجاست؟ نباید بنای ما به گونه ای باشد که ضعیفان این وسط قربانی طمع ، سودجویی و اقدامات غیر قانونی دیگران شوند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز تاکید کرد: در برابر تصرف زمین های شهرداری که دقیقا بیت المال تلقی می شوند کوتاه نخواهیم آمد و با ارائه مشکلات در این نشست که اولین نشست محسوب می شود به راهکارهایی جامع دست خواهیم یافت و با حمایت و اقتدار دستگاه های قضایی اهواز را برای زمین خواران ناامن خواهیم ساخت. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار