اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
علی ناصری:
 عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز عدم وجود بانک اطلاعاتی سیستمی و هدفمند از املاک شهرداری را مهم ترین عامل در بروز پدیده زمین خواری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز؛ علی ناصری در نشست اعضای شورا با معاون دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: متاسفانه بانک اطلاعاتی ما سیستم نیست بلکه شخص است، چنانچه یک شخص جابجا شود ما دیگر نمی دانیم در کدام منطقه کدام ملک متعلق به ما است و باید تا چه میزان به ارائه آمار و اطلاعات غیر سیستمی استناد کنیم.
وی کمیسیون ماده 100 را محل درآمدی برای شهرداری دانست و افزود: به ندرت پیش می آید که این کمیسیون رای به تخریب بدهد، متاسفانه به همان میزان که در حرف زدن قوی هستیم در عمل و اجرا و پیگیری ضعیف هستیم؛ تکلیف حریم و محدوده قانونی شهر چرا مشخص نمی شود؟
ناصری گفت: با احیای کمربند سبز لااقل یک تبصره خواهیم داشت که تا حدودی مانع پیشروی متصرفان شویم اما متاسفانه عزم و اراده جدی برای استقرار یک سیستم منضبط وجود ندارد که علاوه بر تعیین حریم و محدوده شهر کمربند سبز را نیز گسترش دهیم.
عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: مدیران مناطق مختلف شهرداری از املاک متعلق به این نهاد اطلاعات چندانی ندارند و نمی دانند در منطقه تحت مدیریت آنها چه املاکی متعلق به شهرداری است که دلیل این امر عدم وجود بانک اطلاعاتی است؛ سازمان زمین و مسکن می تواند یک چتر امنیتی بر سر املاک شهرداری باشد و مانع غارت آنها شود چه بسا که گاهی اوقات برای دفاع از بیت المال و حق الناس چاره ای به جز مایه گذاشتن از جان و عزت خود نداشته باشیم. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment سلام حتما همه شما دوستان دیده اید (پردیس) که قطعاتی را که تحت عنوان فضای سبز از طرف شهرداری و یا مسکن و شهرسازی برای فضای سبز و یا مدرسه ، بازارچه و... در نظر گرفته شده بعد از گذشت چند سال هنوز به حال خود رها شده اند و حتی بعدها مورد تصرف افراد و حتی سازمانها قرار می گیرند. و فراوان از این دست زمین ها در شهرک برق منازل شهرداری و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار