اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت اله کعبی: رهبر معظم انقلاب همیشه برای توسعه خوزستان چک سفید امضا کرده‌اند که نمونه بارز آن اجرای طرح 550 هزار هکتاری است که نقش زیادی در توسعه استان داشت، خوزستان اهمیت ملی و بین‌المللی دارد و می‌تواند قطب اقتصادی و صنعتی کشور باش
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه برای توسعه خوزستان چک سفید امضا کرده‌اند که نمونه بارز آن اجرای طرح 550 هزار هکتاری است که نقش زیادی در توسعه استان داشت.

آیت‌الله عباس کعبی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان با اشاره به ظرفیت​های موجود در خوزستان اظهار کرد: در استان ظرفیت​های منابع طبیعی، انسانی زیادی وجود دارد و وجود پهنه جغرافیایی که از هر لحاظ می‌توان از آن استفاده کرد، اهمیت آن را دوچندان کرده است و این موارد در کنار پشتکار و رویه مسئولان و مردم استان می​تواند در راستای توسعه آن به کار گرفته شود.

وی با تأکید بر لزوم کنار گذاشتن دعواهای جناحی و قومی و قبیله ​ای افزود: در توسعه استان نگاه به مسائل قومی فرصت​ سوز است که زمینه رشد و تعالی و شکوفایی استان را از آن می​گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: جذب سرمایه‌گذاری و تسهیل برای فعالیت​های کارآفرینی می​تواند به حل مشکلات استان کمک کند و توسعه آن را به جلو پیش ببرد.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان‌کرد: ارتقای سطح امید مردم و تقویت روحیه متقابل بین دولت و ملت یک همگرایی و حرکت جدی می​طلبد که در خوزستان شدنی است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه برای توسعه خوزستان چک سفید امضا کرده‌اند که نمونه بارز آن اجرای طرح 550 هزار هکتاری است که نقش زیادی در توسعه استان داشت، خوزستان اهمیت ملی و بین‌المللی دارد و می‌تواند قطب اقتصادی و صنعتی کشور باشد و حتی می‌توان مدعی شد که استان توانایی پیشی گرفتن از کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک و ارتباط آن با اسلام، متذکر شد: یکی از نام​های دولت که امروز دولت الکترونیک خوانده می​شود، دولت شاهد است که در اسلام از زمان پیامبر(ص) دولت شاهد گفته می​شد.

آیت‌الله کعبی افزود: یکی از ویژگی‌های رهبران الهی و حتی ولی فقیه در غیبت امام زمان (عج)، ایجاد دولت شاهد است که حاضر، گواه و ناظر بر مردم است، رهبر در اسلام به معنی شاهد و اشرافیت بر به همه چیز برای تحقق اهداف اسلام و رسیدن به قرب الهی است.

وی در پایان با بیان اینکه دولت الکترونیک امروز به جای دولت متصدی حکمران است و به عنوان چتری برای حمایت از مردم توسط دولت گسترده می​شود، تصریح کرد: برای توسعه دولت الکترونیک در کشور باید طبق قانون اساسی پیش رفت که بحث دقت، سرعت و حذف بروکراسی غیرضروری دیده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار