اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
با وجود گمانه زنی هایی كه در خصوص تغییرات مدیریتی قریب الوقوع در خوزستان مطرح می شد، ولی به نظر می رسد اكنون این تغییرات مسكوت مانده است.

از هفته هاي قبل و بنا به تائيد رسانه اي استاندار و برخي مديران وي، قرار بود فرمانداري شهرهاي سوسنگرد، ایذه، اندیکا، باوی، باغملک و لالی شاهد تغييراتي باشند كه با وجود پايان ارديبهشت ماه، هنوز خبري از تغييرات نيست و بايد ديد علت اين تاخير چيست؟

اين در حالي است كه با وجود رسانه اي شدن اين تغييرات، نوعي سردرگمي بر فرمانداري هاي اين شش شهر استان حاكم است و انتظار مي رود استانداري خوزستان به زودي تكليف اين شهر فرمانداري را روشن كند.

همچنين در بين زمزمه هاي تغييراتي كه اين روزها در استان به گوش مي رسد، يك شخص واحد در همه گمانه زني ها ديده مي شود و وي كسي نيست جز مهندس اسديان مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خوزستان كه بيش از دو دهه سكان اين شركت مهم خوزستاني را در دست دارد.

با توجه به تغييرات در وزارت نيرو وكنار رفتن حائري از مديريت عامل شركت توانير،  اسديان كه به زودي به افتخار بازنشستگي نائل می آيد، بعد از اينكه جاي خود را به يك نيروي جوان تر دهد، قرار است در سمت مدیریت عامل شرکت تولید نیروی برق آبادان که یک نیروگاه گازی است، فعالیت خود را ادامه دهد.

تركاشوند مديركل تامين اجتماعي استان خوزستان نيز يكي ديگر از افراد ليست تغييرات است كه ظاهرا به زودي بايد با سمت فعلي خود خداحافظي كند و اخبار موثق دريافتي حاكي از آن است كه يكي از نيروهاي تامين اجتماعي كه از مقبوليت بالايي نزد همكاران خود برخوردار است با رايزني هاي گسترده نمايندگان خوزستان در مجلس و با ارائه روزمه اي پربار به زودي سكان هدايت اين دستگاه خدمات رسان را به عهده بگيرد.

عبدالرحيم مغينمي مديركل شيلات استان نيز ظاهرا قرار است به علت بازنشستگي از سمت خود خداحافظي كند و جاي خود را به يك نيروي با تجربه از بدنه شيلات بدهد.

از سوي ديگر برخي شهرداران استان نيز به منظور حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به زودي استفعاي خود را تقديم شوراي شهر خود مي كنند كه اين رويه با استعفا محمد حويزاوي و آماده شدن براي حضور در رقابت هاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه اهواز آغاز شد و به زودي به سيد خلف موسوي شهردار كلانشهر اهواز و محمودرضا شيرازي شهردار آبادان نيز خواهد رسيد تا اين شهرها شهرداراني با چهره جديد به خود ببينند.

منبع: آرانیوز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment عزیز من مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان سابقه ای در حدود 40 سال کار کردن دارد و هنوز مدیرعامل این شرکت استراتژیک است دوره مدیریتی ایشان که از یاران احمدی نژاد است با گذشت نزدیک به دو سال از دولت روحانی هنوز پا برجاست اینها را هم بگویید / ایشان چند سال پیش بازنشسته شده اند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment می توانید این تغییر را از مدیر ... استان... شروع کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار