اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام:
رضایی تصریح کرد: من از پایگاه خرمشهر اعلام می‌کنم اگر کوچکترین تجاوزی صورت بگیرد، دیگر در کنار مرزهای خود آرام نخواهیم داشت و درس بزرگی به آنها خواهیم داد تا برای همیشه فکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از سر خود بیرون کنند.
محسن رضایی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: من از پایگاه خرمشهر اعلام می‌کنم اگر کوچکترین تجاوزی صورت بگیرد، دیگر در کنار مرزهای خود آرام نخواهیم داشت و درس بزرگی به آنها خواهیم داد تا برای همیشه فکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از سر خود بیرون کنند.
 
به گزارش ایسنا؛ محسن رضایی در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که امروز در مقابل مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان رزمنده‌ای که در عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت کردم و به عنوان یک خوزستانی، روز آزادی خرمشهر را به ملت بزرگ و آزادی‌خواه و جوان ایران به ویژه مردم خوب و صبور خرمشهر تبریک می‌گویم.
 
وی افزود: خرمشهر ما تبدیل به پایگاه آزادی‌خواهان عالم شده است. تنها صدام نبود که در خرمشهر دفن شد بلکه خوی تجاوزگری در خرمشهر دفن شد. تنها حزب بعث شکست نخورد بلکه هر نوع آدم‌کشی و جنگ در خرمشهر شکست خورد.
 
رضایی ادامه داد: خرمشهر سرزمین آزادی‌خواهان و معجزات بزرگ الهی است. همه ملت ایران در خرمشهر در مقابل متجاوزان دست به دست هم دادند و شکست عظیمی به دشمن تحمیل و پیروزی را نصیب ایران کردند.
 
وی گفت: فتح خرمشهر یک مساله عادی نیست، پیروزی خرمشهر حاوی پیام‌های بزرگی است و انتظار این است که همان‌طور که همه مردم دست به دست هم دادند تا خرمشهر را آزاد کنند، اکنون دست به دست هم دهند تا خرمشهر را به یکی از شهرهای آباد جهان تبدیل کنند. آبادانی خرمشهر نیز یک نوع آزادسازی است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از همه تقاضا داریم به آبادانی خرمشهر مانند آبادانی سایر شهرها نگاه نکنند؛ خرمشهر باید به یک شهر برتر دنیا تبدیل شود. امیدواریم با وجود در تغییرهایی که در ساختار شهر به وجود آمده، این عقب‌ماندگی‌ خرمشهر را برطرف کنیم و همان‌طور که پیام آزادسازی خرمشهر را به دنیا دادیم، پیام آبادانی خرمشهر را نیز به دنیا بدهیم و به جهان بگوییم که ما همان‌طور که مردم آزادسازی هستیم، مرد آبادانی نیز هستیم.
 
وی عنوان کرد: هنوز با وجود اهداف و افق‌های تعیین‌شده، همه موانع از سر راه برداشته نشده است ولی با این وجود، جمهوری اسلامی در جنگ روی پای خودش ایستاد و قدرت دفاعی پیدا کرد و بی‌نیاز شد.
 
رضایی ادامه داد: پیام خرمشهر این است که ما اهل جنگ نیستیم. ما در سوریه به دنبال خاموش کردن آتش هستیم. این آتش را حدود 70 سال است که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در جهان اسلام روشن کرده‌اند، در حالی که اگر مسلمانان آرامش داشته باشند، تمدن بزرگ اسلامی درست می‌کنند و غرب دست تسلیم در برابر مسلمانان بلند می‌کند.
 
وی افزود: آنان می‌خواهند که کشورهای اسلامی آرام و امنیت نداشته باشند و امروز خواب‌های جدیدی دیده‌اند. سوریه و عراق را به هم می‌ریزند تا خود را به مرزهای ایران برسانند و ناامنی ایجاد کنند.
 
رضایی تصریح کرد: من از پایگاه خرمشهر اعلام می‌کنم اگر کوچکترین تجاوزی صورت بگیرد، دیگر در کنار مرزهای خود آرام نخواهیم داشت و درس بزرگی به آنها خواهیم داد تا برای همیشه فکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از سر خود بیرون کنند.
 
وی گفت: به آنها می‌گوییم که سر عقل بیایید. دست از ناامنی در سوریه، عراق، یمن و غزه بردارید. فلسطین را رها کنید. بگذارید جهان اسلام مانند اروپا آرام باشد. 70 سال است که مرزها را به هم می‌زنید. بگذارید جهان اسلام، ایران، عربستان،سوریه و دیگر کشورهای منطقه آرامش داشته باشند. اینها بخشی از جامعه جهانی هستند، پیشرفت جهان مرهون مسلمانان است و امروز هم می‌توانند برای کل جهان مفید باشند. چرا تجاوز را ادامه می‌دهید؟
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: البته فرماندهان و پاسداران و ارتش و بسیج ما هوشیارند و دولت خدمتگذار نیز با راه‌های دیپلماتیک دارد تلاش می‌کند که آتش‌ها را خاموش کند و آتش جدیدی به وجود نیاید و ناامنی جدیدی شکل نگیرد.
 
وی با اشاره به مسایل یمن گفت: آمریکا و اسرائیل پشت این قضیه هستند و اگر یک لحظه دست از حمایت عربستان بردارند، هواپیماهای عربستان نمی‌توانند به یمن حمله کنند. پس در این قضیه حمایتی هست و فشاری هست و آنها یک جنگ نیابتی به راه انداخته‌اند. این اتفاق دارد می‌افتد و می‌توان فهمید که اینها دست‌بردار نیستند و ما باید آماده باشیم.
 
رضایی همچنین از خدمات ارائه‌شده توسط دولت قبلی و دولت فعلی در عمران آبادانی خوزستان تشکر کرد و افزود: من به عنوان رزمنده‌ای که برادران عزیزم در اینجا شهید شدند و بهترین دوستانم را در خرمشهر دفن کردم، تقاضا دارم که به آبادان و خرمشهر و خوزستان نگاه دیگری شود. اگر خوزستان و آبادان و خرمشهر به بهترین شکل ساخته شوند، بهترین تبلیغ برای مملکت و حکومت است.
 
وی با تشکر از توجه ویژه مقام معظم رهبری به عمران و ابادانی خوزستان، عنوان کرد: زمانی که برای ارایه گزارش از وضعیت خوزستان خدمت آقا رسیدم؛ درباره گرد و غبار، سد گتوند و آلودگی آب کارون گزارشی ارایه دادم که ایشان دستور اکید به دولت دادند که با بسیج امکانات به کمک خوزستان بروند. خوشبختانه در این دو سال نیز کارهای خوبی انجام شده و امیدواریم این کارها ادامه یابد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment اقایان مسئولین!!!!!!!!!
نتیجه چه شد؟؟؟؟
ما که چیز مشهودی نمی بینیم؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
comment
0
3
comment مثلا چه كارهايي در اين دو سال انجام شده،... واقعاً كه هر سال يه عده از مسوليين ميان سخنراني ميكنن وميرن وهيچ اتفاق خوبي نميفته خسته شديم بس كه به وعده هاشون گوش داديم
اللهم عجل لوليك الفرج ياالله
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment ترسوها چرا کامنتهارا چاپ نمی کنید؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار