اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
حاجی زاده افزود: اقای چنگلوایی با سعة صدر پاسخگوی مردم بوده اند و دستور حل بسیاری از مشکلات آنان را صادر نمودند که جا دارد از خدمات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان نیز تقدیر و تشکر نماییم.
مهندس حاجی زاده در خصوص حضور مدیرکل جهاد کشاورزی در مرکز سامد عنوان کرد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به بخش کشاورزی  علی الخصوص در استان خوزستان و همچنین سیاست های دولت و برنامه های استاندار مردمی  مبنی بر حمایت همه جانبه از بخش تولید، که کشاورزان خط مقدم آن هستند این هفته در خدمت ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان هستیم.

وی در ادامه افزود: اقای چنگلوایی با سعة صدر پاسخگوی مردم بوده اند و دستور حل بسیاری از مشکلات آنان را صادر نمودند که جا دارد از خدمات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان نیز تقدیر و تشکر نماییم.

چنگلوایی در گفتگو با پایگاه خبری استانداری ضمن ارائه پیشنهاد جهت بهبود روند برگزاری ملاقات های مردمی اظهارکرد: به هرحال این اولین بارنیست که در این جلسات هستیم و از این موضوع استقبال می کنیم                                                                                                                                                                                                                                         
ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان با تشریح اقدامات سال جاری جهاد کشاورزی استان، درخصوص مهمترین اقدامات امسال اظهار داشت: یکی کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در مراحل مختلف داشت، کاشت و بردشت و حتی مراحل حمل ونقل است. دیگری ارتقا راندمان آب با توجه به مشکلات منابع آبی استان است. 

  همچنین در ادامه افزود: موضوع بعدی توسعه مکانیزم در بخش کشاورزی است  و با توجه به محدودیت های منابع اعتباری،  افزایش میزان استفاده از تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی و دیگری  پایداری تولید و در اخر نیز حمایت از کسانی هست که بخواهند در صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآورده های کشاورزی فعالیت کنند. 

چنگلوایی در خصوص خشکسالی و اقدامات جهاد کشاورزی  برای رفع مشکلات  کشاورزان گفت: متاسفانه سال 93-94 با 45 درصد کاهش بارندگی مواجه بودیم؛ صندوق بیمه ارزیابی لازم را انجام داده و به کشاورزانی که محصولاتشان بیمه شده که در واقع  قسمت عمده ای از کشاورزان نیز هستند  قطعا بیمه به تعهداتش  پایبند بوده و غرامت را پرداخت می کند .





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
comment
0
0
comment ... فقط در جراید آمار و حرفهای خوب می زند ولی ذر عمل هیچ مشکلی حل نمی شود و در این چند سال خدمت ایشان پیشرفتی در بخش کشاورزی استان صورت نگرفته است حال با این وجود حضور ایشان در اماکن عمومی شاید برنامه ریزی برای آینده خود باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار