اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
شهردار اهواز در دیدار مردمی:
هر اقدامی در شهرداری صورت می‌گیرد با هدف جلب رضایتمندی عمومی است که منجر به جلب رضایت حق تعالی خواهد شد .
 شهردار  اهواز  به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری،شب گذشته با حضور در جمع نمازگزاران و شهروندان منطقه8 شهرداری دیدار و ملاقات عمومی داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه8،مهندس موسوی با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است،در واقع وظیفه همه مسئولان نظام است ادامه داد: با سرلوحه قرار دادن این رهنمود ارزشمند مقام عظمای رهبری، ما در مجموعه شهرداری اهواز در تلاشیم تا به یاری خدا زمینه‌های تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت فراهم شود و در توسعه اقتصادی و فرهنگی و اشتغال جوانان و همچنین اتمام پروژه‌های نیمه تمام و شروع اقدامات جدید در سطح شهر اهواز گام های مناسبی برداریم.

سید خلف موسوی در جمع اهالی و ساکنین منطقه 8 شهرداری ادامه داد: مردم   ولی نعمت ما هستند و هیچ گونه حائلی میان مردم و مسئولین نباید باشد و اگر بین شهروندان و مدیری فاصله افتاد آن مدیر نمی تواند شرایط کافی برای احراز آن مسئولیت را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مدیران شهری باید به خدمتگزاری شهروندان اهوازی افتخار کنند چراکه هر اقدامی در شهرداری صورت می‌گیرد با هدف جلب رضایتمندی عمومی است که منجر به جلب رضایت حق تعالی خواهد شد .

شهردار اهواز در خصوص اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی برای شهروندان و ارائه هرچه بیشتر خدمت رسانی و اجابت کردن خواسته های مردم و برآورده کردن نیازهای آنها که جزء امور محوله به شهرداریهاست گفت: شهرداری ها برای اجرای چنین اموری نیازمند منابع و پشتوانه های قوی مالی هستند و برای پوشش دادن این هزینه ها راهی به جز اخذ عوارض و یا به عبارتی اخذ هزینه های شهروندی ندارد.

 در واقع شهرداری برای اینکه بتواند محیط شهری را به محیط و بستر مناسبی برای زندگی، کسب و کار و ... تبدیل کند نیاز به اخذ عوارض از شهروندان است تا از پس وظایف خود برآمده، نقشش را به درستی ایفا کند تا رضایت شهروندان حاصل گردد.

شهروندان باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که هر چه توان مالی شهرداری در جایگاه بالاتری قرار داشته باشد، شهر و فضای شهری و ... موقعیت شهری بهتری را تجربه خواهند نمود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات عمده صورت گرفته از جمله پروژه تعریض پل شهید دقایقی،پروژه روگذر میدان جوادالائمه و میدان شهید بندر(چهارشیر) ،خدمت رسانی در بخش های حاشیه ای شهر و ... در سال گدشته و همچنین سال جاری نوید تحولاتی خوب و مطلوب را به شهروندان اهوازی در سطح شهر داد و افزود: همه این اقدامات در گرو صبر و حوصله و همکاری و همدلی شهروندان عزیز و فهمیم اهوازی با مجموعه شهرداری است.

وی افزود: باید با عزم جدی، اراده‌ قوی و برنامه‌ریزی علمی و کارشناسی، آسیب‌ها و محرومیت‌های موجود در مناطق هفتگانه شهر را شناسایی و برای رفع آنها با اولویت‌بندی اقدام ویژه صورت گیرد.

گفتنی است:در این جلسه و ملاقات صمیمانه و عمومی که در مسجدالنبی کوی شهید باهنر برگزار شد، سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر از جمله شیخ کاظم سواری، مهندس سبزعلی و مهندس خورشیدی نیز حضور داشتند و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کردند و به مشکلات آنها در زمینه های مختلف رسیدگی نمودند.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
comment
0
0
comment این یک نوع تبلیغ میباشد این حرفها قبل ازیک سال باید میگفتی جناب سید...........
پاسخ ها
comment
بهادری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
comment
comment سید که کاندید نمیشه
comment
پسر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
comment
0
0
comment تبلیغات زود هنگام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار