شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
ابتکار عمل دولت تدبیر و امید و اراده پولادین وزیر بهداشت در اجرا و تداوم طرح تحول نظام سلامت ستودنی است
دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی مسجدسلیمان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد، ابتکار عمل و اراده پولادین وزیر بهداشت را در اجرای طرح تحول نظام سلامت ستودنی دانست و اظهار داشت: در پرتو رهبری روشنگرانه مقام  معظم رهبری و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید که برآمده از رای مردم بود تحولات عظیمی در حوزه سلامت حاصل شد.

ایدنی افزود: هدف غایی و نهایی دولت، تامین عدالت در سلامت و افزایش طول عمر با کیفیت مردم است در حالی که شاخص های درمانی و بهداشتی کشور در ابتدای روی کار آمدن دولت دهم شایسته مردم نبوده و میزان برخورداری مردم از خدمات سلامت بدرستی صورت نمی گرفت و علاوه بر آن سیمای بیماریها در کشور ما تغییر کرده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فرآیندی که تحت عنوان طرح تحول نظام سلامت در کشور شروع و روز به روز برگستره و ماموریت های افزوده میشود، در همان گامهای نخست تاثیر گذاری بسیار زیادی در رضایت مندی مردم داشت بطوری که میزان پرداخت هزینه ها از جیب مردم بیش از 20درصد کاهش یافت. همچنین توزیع نیروهای متخصص در مناطق محروم عادلانه صورت گرفت و دسترسی مردم به خدمات سلامت بهبود یافت.

وی در پایان گفت: در فاز بهداشت نیز برنامه های خوبی طراحی و در حال اجراست که با اجرای صحیح این برنامه ها بار بیماریها به میزان زیادی در کشور کاهش می یابد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خان بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
comment
0
0
comment مامور توزیع برق دزفول جان باخت:
یوسف کاید گپ مشغول کار بر روی خط توزیع برق دزفول بوده، بر اثر سهل انگاری عوامل شرکت برق خط مذکور برقرار شده و حادثه بوجود می آید.

ممنون از این که حواستون هست به سلامت ما و خدمه و کارکنان...بی نظمی بی داد میکنه.

من الله توفیق...

http://www.deznn.com/%d9%85%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d8%af%d8%b2%d9%81%d9%88%d9%84-%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%ae%d8%aa.html/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار