اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، کار باز سازی، تعمیر و نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و خانه های بهداشت و پایگاه های بهداشتی در شهرستان ایذه و حومه با موفقیت به پیش می رود.

دکتر اسکندری معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه در این زمینه بیان داشت: با ابلاغ اولین دستورالعمل طرح تحول بهداشت، جلسات هماهنگی و برنامه ریزی و اولویت سنجی در کلیه برنامه ها تشکیل شد.

وی افزود: نظر به ارائه خدمات در تمام سطوح به مردم شریف شهرستان ایذه، نمای ناهمگون و فرسوده ساختمانی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی ، با توجه به نوع خدماتی که ارائه می شود، شایسته متولی بهداشت و درمان در شهرستان و مردم شهید پرور ایذه نبود، به همین خاطر اقدام به نو سازی بعضی از خانه های بهداشت مانند: کلدوزخ، پل آبد، جواد سعیدی، کهباد2 و دو خانه بهداشت در مرغاب نموده ایم. 

اسکندری در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر مراکز بهداشتی در مانی شماره 2 و مرکز بهداشتی امام رضا (ع) در منطقه پارک جنگل و مرکز شماره سه سرقنات و مرکز بهورزی و کلا" 11 مرکز بهداشتی در مانی شهری و روستایی در حال تعمیر و تجهیز می باشد.

 ایشان در پایان گفت: با توجه به بازدیدی که از مرکز بهداشت حمیدیه داشتیم بر اساس الگوی پیش ساخته (ساندویج پنل) مرکز بهداشت پشت پیان را الگو برداری کرده و بزودی آماده بهره برداری می شود. ر/ه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار